تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820866342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح توانمندسازي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۲۱ب.ظ)
مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان قم: طرح توانمندسازي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم اجرا مي‌شود مسئول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از اجراي طرح توانمندسازي کادر کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم با عنوان «آفاق انديشه» به مدت سه هفته در قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد روحاني در نشست خبري آغاز دوره آفاق انديشه اظهار داشت: به منظور توانمندسازي و ارتقاء سطح دانش، بينش و مهارت مديران و مربيان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم دوره آموزشي فرهنگي آفاق انديشه طراحي شده و به صورت حضوري و مجازي در دستور اجرا قرار گرفته شده است.
وي با اشاره به توجه مقام معظم رهبري به کانون‌هاي فرهنگي مساجد گفت: سال گذشته مقام معظم رهبري در سفر خود به خراسان رضوي اين کانون‌ها را مهم دانستند و خواستار توسعه اين کانون‌ها شدند.
مسئول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با بيان اينکه دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي مساجد اين کانون‌ها را سازماندهي کرده است، عنوان کرد: تشکيلات موجب مي‌شود که کار فرهنگي به صورت گروهي انجام شود و با حذف يک نفر کار فرهنگي باز هم صورت بگيرد.
وي با اشاره به اينکه کانون‌هاي هنري مساجد بايد مستقل شوند، گفت: دبيرخانه نمي‌تواند هميشه کانون‌ها را حمايت کند و بايد به فکر تاسيس کانون‌هاي جديد باشد از اين رو کانون‌ها بايد روي پاي خود بايستند.
روحاني با بيان اينکه در کار جمعي بايد سطح همه افراد افزايش يابد، افزود: با برنامه‌هاي همايشي و دوره‌هاي غير حضوري و... اين افراد از نظر فکري به سطح مورد نظر رسيده‌اند.
وي با بيان اينکه چندين ماه است که به صورت متمرکز براي برگزاري اين دوره فعاليت صورت گرفته است، گفت: اين دوره براي ارتقاء سطح مديران و اساتيد کانون‌ها تشکيل شده و همه مطالب نيز آماده شده است.
مسئول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم تصريح کرد: هدف استفاده بهينه از بيت‌المال در راستاي اشاعه فرهنگ است و از اين طريق و با آموزش نيروها از اين امکانات بهتر استفاده خواهد شد.
وي با اشاره به مباحث اجرايي اين طرح گفت: اين برنامه نخستين لبيک به سفارش مقام معظم رهبري در راستاي اهميت دادن به کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است.
روحاني با بيان اينکه اين دوره به مدت سه هفته در مجتمع ياوران مهدي برگزار مي‌شود، عنوان کرد: افتتاح اين دوره فردا با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به کلاس‌هاي عمومي بيان کرد: اين کلاس‌ها با توجه به سطح تحصيلات تدوين شده و هر کسي با توجه به سطح تحصيلاتي که دارد از اين دوره‌ها استفاده مي‌کند.
مسئول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم گفت: اساتيد در عرصه‌هاي دعوت شده داراي تأليف و تحقيق هستند و مي‌توانند در راستاي ارتقاء سطح کانون‌ها بسيار کمک کنند.
وي با اشاره به برنامه‌هاي متفاوت جمعي گفت: برگزاري نمايشگاه‌ها، ايستگاه‌هاي فروش کتاب و مسابقه جزوه‌نويسي از جمله برنامه‌هاي اين دوره آموزشي است.
روحاني تصريح کرد: کانون‌هاي شرکت کننده در بخش برادران 90 کانون با ظرفيت 300 نفر عضو بوده و در بخش خواهران 35 کانون با 132 نفر عضو فعال است.
وي بيان کرد: در مجموع 4 همايش، 21 کلاس عمومي، 39 کلاس تخصصي و 39 کارگاه با حضور 70 استاد تشکيل مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن