تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814196876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراقب صفحه‎های جعلی ثبت‎نام یارانه باشید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مراقب صفحه‎های جعلی ثبت‎نام یارانه باشید
طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته ثبت نام از سرپرستان متقاضي دريافت يارانه نقدي از تاريخ بيستم فروردين و به طور همزمان در سراسر کشور و تنها از طريق سايت اينترنتي www.refahi.ir انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ - 07 April 2014


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا درمورد سرقت اطلاعات متقاضیان دریافت یارانه هشدار داد.


به گزارش مهر، سرهنگ علي نيك نفس با اعلام اين خبر گفت: با توجه به آغاز ثبت نام اينترنتي از متقاضيان دريافت يارانه نقدي، ممکن است افراد کلاهبردار با راه اندازي سايت هايي جعلي اطلاعات حساس و مهم بانکي هموطنان را به سرقت برده و در فرصتي مناسب اقدام به برداشت هاي غير مجاز از حساب هاي بانکي قربانيان کنند. پليس فتا سعي دارد با اطلاع رساني به موقع و مناسب شاهد به حداقل رسيدن اين گونه جرائم باشد و افراد کلاه بردار را در رسيدن به اهدافشان ناکام بگذارد.


وي ادامه داد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته ثبت نام از سرپرستان متقاضي دريافت يارانه نقدي از تاريخ بيستم فروردين و به طور همزمان در سراسر کشور و تنها از طريق سايت اينترنتي www.refahi.ir انجام خواهد شد.


رييس مركز تشخيص و پيشگيري از جرايم سايبري پليس فتا افزود:يکي از رايج ترين روش هاي کلاهبرداري اين حوزه فیشینگ  است که با راه اندازي سايت هاي جعلي با آدرسي مشابه به آدرس سايت اصلي همراه است. 


پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات از افراد متقاضی دریافت یارانه می خواد آدرس سايت را در آدرس بار تايپ کنند و از رفتن به ديگر سايت هايي که با عنوان هاي مختلف اقدام به ثبت نام مي کنند  خودداري کرده و موارد مشکوک را از طريق سايت پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.ir گزارش کنند.


سرهنگ نيك نفس به کاربران توصيه کرد: از کپي کردن و رفتن به لينک هايي که در سايت هاي مختلف ارائه شده خودداري کرده و آدرس سايت مورد نظر را خودشان وارد کنند. بهترين و مطمئن ترين منبع اطلاع رساني رسانه هاي رسمي کشور هستند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن