تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814197368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف و باران می‌بارد، جاده‌ها لغزنده است، مراقب باشید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برف و باران می‌بارد، جاده‌ها لغزنده است، مراقب باشید
سازمان هواشناسی بارش برف و باران را برای استان‌های شمالی کشور در روز 14 فروردین پیش بینی کرده و در عین حال توصیه‌هایی را برای مسافران نوروزی اعلام کرده است.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز پنجشنبه اغلب مناطق کشور تحت تاثیر سامانه بارشی است. شدت بارش در استان های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق است. 


بارش در ارتفاعات البرز بصورت برف است. از بعدازظهر پنجشنبه از میزان بارش در غرب و جنوب غرب کاسته می شود. جمعه نیز بارش در نیمه شرقی و به طور پراکنده در نواحی مرکزی، دامنه های البرز و شمالغرب تداوم خواهد داشت. به تدریج از اواخر وقت روز شنبه این سامانه از کشور خارج می شود.


سازمان هواشناسی ‌برای امروز (پنج‌شنبه) بارش شدید باران،‌ گاهی با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف را در استانهای فارس، لرستان، غرب کرمان، شمال خوزستان، غرب سمنان و خراسان رضوی پیش بینی کرده است.


پنج شنبه بارش در استان های خراسان رضوی، جنوب کرمان، هرمزگان و شمال اصفهان و جمعه در استان های هرمزگان، حنوب کرمان و سیستان و بلوچستان شدید است و باعث آبگرفتگی معابر عمومی می شود. همچنین پنجشنبه و جمعه رکبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق جنوب شرقی و شرق کشور با کاهش دید افقی همراه است. خلیج فارس روزهای شنبه و یکشنبه به شدت مواج است.


توصیه می‌شود مسافران نوروزی ضمن همراه داشتن تجهیزات لازم هوای بارانی و برفی، از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و برنامه زمانی مناسبی را برای عبور از جاده‌های کوهستانی داشته باشند.




تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن