تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی
اجرای طرح آبیاری تحت فشار در 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی
ارومیه – خبرگزاری مهر:رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان یا بسیج کلیه امکانات خود آماده اجرای طرح 25 هزار هکتاری آبیاری تحت فشار در راسر استان تا پایان سال جاری است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی مختاری بعد از ظهر دوشنبه در جریان دیدار با کارکنان این سازمان اظهارداشت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 2500 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: با اجرای این طرح می توان سالانه بیش از 110 میلیون متر مکعب آب در استان صرفه جویی کرد که با تخصیص فوری این اعتبار در برنامه زمانبدی یکساله می توان اهداف این طرح را محقق کرد. مختاری افزایش سطح کیفیت، سلامت و پایداری تولید محصولات استراتژیک را از مهمترین سیاستها و اولویت های این سازمان در سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: ضروری است سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی در سال جاری نیز بهتر از سال گذشته پیگیری و اجرا شود. رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه تولید و تامین محصولات کشاورزی با کیفیت و سلامت بالا در جامعه افزود: کار در بخش کشاورزی در بخش ستادی نیز مانند حوزه عملیاتی تولید به تلاش شبانه روزی نیاز دارد. مختاری کسب رتبه های برتر در تولید برخی محصولات، رتبه برتر کشوری در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان از جمله موفقیت های بدست آمده سازمان جهاد کشاورزی در سال گذشته ذکر کرد. رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد : تغییر نگرش و تسهیل در جذب سرمایه گذاری ، تغییر معیشت مردم در بخش کشاورزی به دامداری و حتی صنعت در راستای نجات دریاچه ارومیه ، پایداری صنایع تبدیلی و تکمیلی ،سلامت محصولات تولیدی در سال جاری باید در اولویت کارهای اجرایی قرار گیرد. وی تغییر الگوی کشت، مدیریت مصرف آب و افزایش تولید در واحد سطح را از مهمترین راهکارهای اجرایی نجات دریاچه ارومیه در سال گذشته عنوان کرد که این کارها در سال جاری نیز باید با اهتمام ویژه و به صورت عملی پیگیری و اجرا شود.


۱۳۹۳/۱/۱۸ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن