تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820784434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متخلفان در دلیجان به پرداخت 80 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

متخلفان در دلیجان به پرداخت 80 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند دلیجان، خمین - ایرنا - رییس تعزیرات حکومتی دلیجان گفت: در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی در سال 92 شامل قاچاق کالا و ارز، واحدهای صنفی و عدم رعایت ضوابط بهداشتی، متخلفان به پرداخت بیش از 80 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.


ˈسجاد سعیدیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در همین راستا بیش از 900 فقره پرونده در مرجع تعزیرات حکومتی دلیجان رسیدگی و منجر به صدور رای گردید.
وی افزود: این پرونده ها در بخش قاچاق کالا و ارز، عدم رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی و تخلفات بخش اصناف شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم ارائه فاکتور خرید مورد رسیدگی قرار گرفت.
رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات کالا و ارز تعزیرات حکومتی دلیجان اظهارداشت: این شعبه به تازگی؛ پرونده کشف سه کامیون کالای خارجی قاچاق شامل مواد غذایی (ذرت خارجی) را رسیدگی کرد و متهم پرونده علاوه بر ضبط کالا ، به پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم گردید.
سعیدی همچنین گفت: یکی دیگر از پرونده های اخیر که دراین شعبه رسیدگی شد کشف مقادیری گوشی تلفن همراه قاچاق از یک دستگاه خودروی زانتیا درمحور مواصلاتی دلیجان بود که متهم پرونده ضمن ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت افزون بر260 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شد.
وی افزود: اخیرا با کشف مقادیری پوشاک خارجی از یک دستگاه اتوبوس در محور ارتباطی دلیجان - اصفهان علاوه بر صدور حکم ضبط کالا به نفع دولت، متهم پرونده به پرداخت جزای نقدی حدود 400 میلیون ریال در حق دولت محکوم گردید.
سعیدی بیان داشت: احکام صادره با رعایت تشریفات آیین دادرسی کیفری قطعی و در حال اجرا می باشد.
555/588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن