تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802249248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال و سربلندی کشور با توسعه برنامه صلح آمیزهسته ای کامل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقلال و سربلندی کشور با توسعه برنامه صلح آمیزهسته ای کامل می شود اراک - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال و سربلندی کشور با ادامه و توسعه برنامه صلح آمیز فناوری هسته ای کامل می شود.


ˈمحمدحسن آصفریˈ روز دوشنبه در آستانه روز ملی فناوری هسته ای (20فروردین ماه) در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش فنی بومی شده هسته ای افتخار کشور و مصداق بارز اقتصاد مقاومتی بر مبنای داشته های بومی است و بعنوان یک سرمایه مهم باید حراست شده و گسترش یابد.
وی اظهار کرد: دانش هسته ای صلح آمیز ایران مهمترین نیاز روز کشور است چرا که با توجه به روند رو به اتمام منابع فسیلی و اهمیت موضوعات زیست محیطی، حرکت جهان به سمت انرژی های پاک از جمله هسته ای است.
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با پرورش دانشمندان هسته ای توانسته دستاوردهای عظیمی را در حوزه فناوری هسته ای ایجاد کند و این مهم به عنوان قدرت نرم نظام مطرح است.
آصفری اضافه کرد: در مفاد برنامه پنجم توسعه بر دولت تکلیف شده که از محل فناوری هسته ای 20 مگاوات برق تولید کند که این مهم تاثیر بسزایی در اقتصاد و محیط زیست کشور نسبت به تولید با روشهای فسیلی دارد.
وی یادآور شد: ایران درحال حاضر در فناوری هسته ای به نقطه ای رسیده که علاوه بر استخراج اورانیوم ، امکان آسیاب کردن و غنی سازی آن را نیز دارد و این موفقیت با وجود تهدید و فشارهای شدید استکبار و دشمنان بوده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بیش از یک میلیون بیمار در کشور و لزوم تهیه رادیوداروها و روشهای درمانی نوین، بسط فناوری هسته ای صلح آمیز ضرورت و اولویت کشور است و لحظه ای نیاید از آن دست کشید.
آصفری، 20 فروردین را بعنوان نماد استقلال و خودباوری کشور دانست و گفت: کشور ایران به رغم تبلیغات سوء غربی ها ،هرگز به دنبال سلاح اتمی نبوده و نیست و علت اصلی جوسازیهای دشمنان، هراسی است که اسرائیل و آمریکا از استقلال و الگو شدن ایران در بی نیازی و قطع وابستگی ها دارند.
وی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که به شدت از اقدامات شیمیایی و جنگ افزارهای خطرافرین کشورهای غربی آسیب دیده و یکصد هزار مصدوم شیمیایی دارد بنابراین در راستای فعالیتهای هسته ای خود را ملزم به رعایت مقررات ومعاهدات بین المللی می داند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران در مذاکرات 1+ 5 دو هدف عمده تامین نیاز کشور از فناوری هسته ای صلح آمیز و اعتمادسازی جهانی در حرکتهای قانونی را دنبال می کند و تاکنون نیز در این مسیر موفق بوده است.ک/3
560/559 /537
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن