تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از چهار هزار کتاب رایگان در نوروز 93 توزیع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از سوی هلال احمر فیروزکوه؛ بیش از چهار هزار کتاب رایگان در نوروز 93 توزیع شد فیروزکوه- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از توزیع بیش از چهار هزار جلد کتاب در ایام نوروز 93 بین مسافران، گردشگران و زائران عبوری از شهرستان خبر داد.


ˈعلی محمدعلی تبارˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: طرح نوروزی این نهاد که از 27 اسفندماه 92 با حضور 120 امدادگر و نجاتگر کادر و داوطلب و اعضای امور جوانان آغاز شده بود، در 15 فروردین ماه به پایان رسید.
وی گفت: در این مدت بیش از هفت هزار نفر به پُست های طرح راهنمایان نوروزی هلال احمر واقع در بازارچه روبروی شهرداری و همچنین میدان ˈامام علی(ع)ˈ شهر مراجعه کردند.
محمدعلی تبار افزود: در این مدت تعداد 500 نفر به چادر ˈدوستدار کودکˈ، 700 نفر به خیمه نماز و بیش از هفت هزار نفر به ایستگاه سلامت (برای انجام کنترل فشار خون و تست قند خون) مراجعه کردند و چهار هزار نقشه و تقویم، بیش از 18 هزار بروشور ایمنی و سلامت، 300 قلم انواع وسایل نقاشی، کتاب داستان، پرچم، دفترچه یادداشت، مدادتراش و بادکنک بین کودکان و 800 کاسه آش نذری به همراه خرما در ایام فاطمیه اول و دوم بین مراجعه کنندگان توزیع شد.
وی همچنین از توزیع بیش از چهار هزار جلد کتاب رایگان بین مسافران، گردشگران و زائران عبوری از منطقه خبر داد و تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که امروز در سطح جهانی به آن توجه می شود بالا بردن فرهنگ مطالعه است که توسعه آن جز با همکاری و تعامل همه نهادها و ادارات (در هر کشوری) میسر نمی شود و نیازمند حرکتی جهادی است.
این مقام مسؤول به لزوم ترویج نهضت مطالعه و فرهنگ کتاب خوانی اشاره کرد و گفت: این مهم باید از سطوح پایین جامعه با فرهنگ سازی مناسب شکل گیرد و توزیع کتاب رایگان در ایام نوروز نیز در همین راستا انجام شده است.
گزارش ایرنا حاکی است؛ مطابق ارزیابی های انجام شده از سوی بازرسان و کارشناسان سازمان جوانان و معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران، جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه موفق به کسب عنوان نخست طرح راهنمایی مسافران نوروزی استان تهران در سال 92 شده بود.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن