تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820994463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود 25 هزار مسافر نوروزی به شهرستان بیجار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورود 25 هزار مسافر نوروزی به شهرستان بیجار بیجار- ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار گفت: در نوروز امسال بیش از 25 هزار مسافر وارد شهرستان بیجار شدند که نسبت به سال قبل 32 درصد افزایش نشان می دهد.


باقر امین پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص فعالیت های ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بیجار گفت: از تاریخ 28 اسفند سال 92 تا 15 فروردین 93 تعداد سه هزار و 813 نفر شب نیز در مراکز اسکان شهرستان اقامت کرده اند که نسبت به سال قبل 29 درصد افزیش نشان می دهد.
رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بیجار با اشاره به استقبال مهمانان برای اقامت در مهمانسرای های ادارات و مدارس افزود: کمترین اقامت در هتل ها و مسافرپذیرهای بخش خصوصی بوده است.
امین پور به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان بیجار برای جذب مسافر و گردشگر و توسعه صنعت توریسم در منطقه پرداخت و گفت: چنانچه امکانات و اعتبارات بیشتری در اختیار ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان قرار گیرد، امکان تسهیل راه ارتباطی سایت پرورش گوزن، نوسازی آثار تاریخی قم چقای و بهبود و زیباسازی تیمچه امیر تومان فراهم خواهد شد.
وی به لزوم توسعه مراکز اقتصادی و صنعت فرش دستبافت بیجار که شهرت جهانی دارد اشاره کرد و در گفت: این امکان در شهرستان وجود دارد که مسافر و مهمان نوروزی یک روز در بیجار بماند و با خاطری بیاد ماندنی و مقرون به صرفه اسکان یابد.
به گفته وی شهرستان بیجار از نظر آمار ورود مسافر و مهمان نوروزی بعد از شهرهای بانه، مریوان، سقز و سنندج قرار دارد.ک/2
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن