تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816287625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه های افغان:انتخابات آزمون موفق افغان ها بدون کمک خارجی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه های افغان:انتخابات آزمون موفق افغان ها بدون کمک خارجی بود کابل – ایرنا – روزنامه های روز دوشنبه افغانستان همچنان در حال و هوای انتخاباتی، مطالب متعددی را به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات و اثبات توان افغانها برای تامین امنیت این کشور و برگزاری این رویداد بزرگ در سراسر افغانستان بدون حضور نیروهای خارجی، اختصاص دادند.


به گزارش خبرنگار ایرنا از کابل، روزنامه ˈسخن جدیدˈ عنوان اصلی صفحه اول خود را ˈحماسه حضور مردم و اثبات قدرت نیروهای امنیتیˈ انتخاب کرده و در سرمقاله خود نوشته است: سربازان دلیر ارتش، پلیس و نیروهای امنیت، اعتماد ملی را در افغانستان احیا کردند و نشان دادند که شایسته تقدیر ویژه اند.
این روزنامه در ادامه می نویسد: انتخابات روز شنبه افغانستان نشان داد که در قدرت مخالفان دولت و توان تخریبی آنها بزرگنمایی شده و نیروهای نظامی کشور با حمایت درست بدون حضور نیروهای خارجی می توانند از مرزهای جغرافیایی و عزت مردم افغانستان دفاع کنند.
این روزنامه می افزاید: اکنون اعتماد مردم به نیروهای نظامی و امنیتی کشور چند برابر افزایش یافته است.
روزنامه ˈنسل 3ˈ افغانستان نیز عنوان صفحه اول خود را ˈحماسه سیاسی مردم و توانمندی نیروهای امنیتیˈ انتخاب کرده و نوشته است: انتخابات 16فروردین نشان داد اگر همکاری میان مردم و نیروهای امنیتی وجود داشته باشد، دشمن توان بر هم زدن نظام و امنیت جامعه را ندارد.
روزنامه ˈماندگارˈ نیز در عنوان اصلی صفحه اول خود به نقل از نمایندگان مجلس افغانستان نوشته است: مردم و نیروهای امنیتی حماسه آفریدند.
فرهاد مجیدی نماینده مردم هرات از جمله نمایندگانی است که در این مورد اظهارنظر کرده و حماسه مردم و نیروهای امنیتی افغانستان را ستایش برانگیز خوانده است.
روزنامه ˈانصارˈ دیگر روزنامه صبح روز دوشنبه چاپ کابل در سرمقاله خود به این موضوع پرداخته نوشته است: نیروهای سه گانه مسلح افغانستان نشان دادند به حدی رسیده اند که بدون حضور نظامیان خارجی با استفاده از ایمان و غیرت خود قادرند در سخت ترین شرایط از جان شهروندان و از کشورشان دفاع کنند.
این روزنامه می افزاید: نیروهای امنیتی افغانستان ثابت کردند که ما می توانیم روی پای خود ایستاده و نیازی به حضور نظامی خارجی ها نداریم.
روزنامه ˈجامعه بازˈ افغانستان نیز سرمقاله روز دوشنبه خود را به توان نیروهای افغان اختصاص داده و زیر عنوان ˈپیروزی نیروهای امنیتی بر دشمنˈ می نویسد: برگزاری انتخابات روز شنبه در قدم نخست آزمونی برای سنجش توانایی های نیروهای امنیتی کشور بود؛ پذیرفتن مسئولیت تامین امنیت انتخابات و در کل امنیت افغانستان توسط نیروهای ارتش و پلیس ملی افغانستان، از لحاظ روانی تاثیر خوبی بر مردم داشته است.
برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای استانی افغانستان در روز شنبه که با حضور بیش از حد انتظار آگاهان و محافل سیاسی برگزار شد، با استقبال گرم جامعه جهانی رو به رو شده است و امیدواری های مردم رنج کشیده افغانستان را برای بهبود اوضاع پس از چند دهه جنگ و خشونت افزایش داده است.
روز شنبه گذشته 7 میلیون از 12 میلیون واجدان شرایط شرکت در انتخابات افغانستان زیر سایه تهدید نیروهای طالبان در پای صندوق های رای حاضر شدند و رای خود را برای انتخاب رییس جمهو و اعضای شوراهای استانی این کشور ریختند.
بر اساس گزارش رسانه ها از سراسر افغانستا، حضور زنان در سومین دوره انتخابات این کشور چشمگیر بود.
قرار است نتایج اولیه انتخابات روز چهارم اردیبهشت اعلام شود.
آساق**1078**1501
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن