تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدی: سرنوشت دست خودمان است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
گل‌محمدی: سرنوشت دست خودمان است




سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد.





خبرآنلاین: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد.

 یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش برابر گسترش و صعود به صدر جدول در نشست خبری گفت: «ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و به همین خاطر از همان دقایق ابتدایی بسیار خوب کار کردیم. انصافا بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل و ارزشمند رسیدیم.»

او در مورد صدرنشینی تیمش در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: «این صدرنشینی موقت است اما امیدوارم تا پایان هفته سی ام هم این جایگاه را حفظ کرده باشیم. اعضای باشگاه نفت از ابتدای فصل تاکنون زحمات زیادی کشیده اند و مستحق این صدرنشینی هستند.»

گل محمدی با بیان اینکه سرنوشت قهرمانی در دست تیم نفت است، گفت: «در هفته آخر بازی سختی برابر سپاهان پیش رو خواهیم داشت اما در حال حاضر همه چیز دست خودمان است. اگر به تلاش خود ادامه دهیم و سپاهان را شکست دهیم دیگر کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم و جشن قهرمانی می گیریم.»

یحیی گل محمدی فصل گذشته در حالیکه هدایت پرسپولیس را برعهده داشت در فینال جام حذفی برابر سپاهان شکست خورد و حالا یک بار دیگر سرنوشت قهرمانی تیمش به این تیم اصفهانی گره خورده است. او در این مورد گفت: «از سال گذشته تجربه خوبی دارم اما امسال همه چیز متفاوت است. هم سپاهان تغییر کرده و هم من هدایت تیم دیگری را بر عهده دارم. به هر حال برابر سپاهان کار سختی داریم اما برای رسیدن به قهرمانی باید بجنگیم.»

او در پایان گفت: «کاری که نفت تهران تا به اینجای فصل کرده کمتر از قهرمانی نیست اما امیدوارم با همدلی اعضای این تیم قهرمانی هم مسجل شود.»






تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن