تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815270157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال بیش از 100 میلیون پیامک تبریک نوروز در یک ساعت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آمار ارسال پیامک تبریک نوروز 93
ارسال بیش از 100 میلیون پیامک تبریک نوروز در یک ساعت
با آوردن ایام و مناسبت‌های خاص به ویژه ایام نوروز فعالیت یکی از رایج‌ترین وسایل ارتباطی از جمله ارسال پیامک تبریک از اپراتورهای مختلف تلفن همراه چشمگیر است.


به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران، امروزه با پیشرفت فناوری وتکنولوژی و ورود آن به زندگی انسان‌ها حتی در برقراری ارتباطات اجتماعی تغییرات چشمگیر حاصل شده است.  
 
موبایل یا معادل فارسی آن تلفن همراه یکی از وسایل ارتباطی است که هر روز کارکرد آن برای کاربرانش بیشتر می‌شود اما قدیمی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد این تکنولوژی استفاده از سیستم تلفن (مکالمه) و ارسال sms یا پیامک است. 

ایرانی همواره در طراحی و فرستادن پیامک‌ها با هر نوع محتوایی تبحر خاصی دارند که درآن بسیاری از حرف‌های گفته  و نگفته خود را می‌زنند.
 
بیان دغدغه‌هی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و یا هر موضوع دیگر در قالب طنز مخاطبان خاص خود را دارد.  
 
از این مطلب که بگذریم، در روزهای مناسبتی خاص ارسال و دریافت پیامک به مخاطبان ایرانی بسیار فراوان است.

اعیاد مذهبی و ملی و  یا ایام سوگواری که جایگاه خاصی دربین مردم دارد ازجمله روزهایی است که کاربران تلفن همراه با ارسال یک پیام کوتاه یا بلند به دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار می‌کند.

یک کاربر تلفن همراه در این خصوص می‌گوید: با شروع و فراگیری ارسال پیامک دربین مخاطبان ایرانی بسیاری از کسانی که مدتها یکدیگر را فراموش کرده بودند و توانایی ارتباط صوتی و تصویری مناسب ندارند.
 
از طریق پیامک ارتباط مناسب و منطقی و متناسب باعرف برقرار می‌شود.
 
عید نوروز یکی از ایام خاصی است که مخاطبان و کاربران از روزهای پایانی اسفند شروع به تبریک عید و پس از تحویل سال نیز با ارسال پیامک ضمن تبریک سال جدید مهمترین آرزوها را برای دوستان و آشنایان خود می‌کنند.

در نوروز امسال نیز ارسال پیامک از اپراتورهای تلفن همراه همچون سال‌های قبل نه تنها کاهش بلکه افزایش هم داشت.  
 
بر اساس این گزارش اوج ارسال پیامک در شبکه همراه اول، ساعت 20 تا 21 روز پنج شنبه 29 اسفند 92 بوده که در این یک ساعت 157 میلیون و 522 هزار و 91 پیامک ارسال شده استب.
 
همچنین مشترکان ایرانسل در فاصله ساعت 8 تا 9 شامگاه 29 اسفند 92 بیش از صد میلیون و 147 هزار پیامک ارسال کرده‌اند.
 
بنابراین آمارها مشترکین همراه اول طی 48 ساعت آغازین تعطیلات نوروزی با ارسال بیش از 2 میلیارد و 486 میلیون پیامک نوروزی سال جدید را تبریک گفتند.
 
در مجموع نیز ضریب موفقیت پیامک‌های نورزی همراه اول 98.4 درصد و ایرانسل 97 درصد در نوروز 93 اعلام شده است.

اما اگر از ایرانسل و همراه اول و اپراتورهای دیگر تلفن همراه بگذریم خیلی‌ها هستند که از طریق ارتباطات آنلاین تلفن همراه با برقراری ارتباط اینترنتی با یکدیگر صحبت کرده و به جای استفاده از پیامک از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند اما این شبک چقدر طرفدار دارد و چند درصد از کاربر تلفن همراه از این طریق ارتباط برقرار می‌کند نکته‌ای است که باید بدان توجه داشت.
 
گزارش از هنگامه فروغی
انتهای پیام/  
 







تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن