تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست رد ماموران پلیس قم به رشوه دهندگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دست رد ماموران پلیس قم به رشوه دهندگان قم - ایرنا - دست رد ماموران پلیس به رشوه دهندگان به عنوان یکی از موفقیت های فرماندهی انتظامی قم درسه ماهه چهارم سال گذشته عنوان شده است.


به گزارش ایرنا ، رییس بازرسی پلیس قم در گفت وگویی اظهارداشت: دراین مدت رشوه به سه نفر از کارکنان این فرماندهی با پاسخ منفی روبرو شده و آنان مجموعا از دریافت 23 میلیون ریال رشوه امتناع کردند.
سرهنگ ˈفرزاد عسگریˈ افزود: در طرح گشت اجتماعی یکی از ماموان انتظامی کلانتری 20 قم حین گشتزنی در مواجهه با دو تبعه غیرمجاز خارجی قصد دیدن کارت شناسایی آنها را کرد که یکی از آنها برای رهایی از قانون به مامور پلیس پیشنهاد رشوه سه میلیون ریال می کند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه هر دو متهم در ادامه حتی گوشی های گرانقیمتشان را نیز به عنوان رشوه پیشنهاد دادند، اظهار داشت: با امتناع مامور وظیفه شناس هر دو نفر به کلانتری منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: اقوام این اتباع غیرمجاز نیز برای رها شدن آنها با حضور در کلانتری رشوه 10 میلیون ریالی را پیشنهاد کردند که با امتناع این مامور و تنظیم صورتجلسه متهمان تحویل مراجع قضایی استان شدند.
عسگری گفت: یکی دیگر از ماموران انتظامی جمعی کلانتری 36 از سوی راننده یک دستگاه کامیون که در حال بارگیری سوخت قاچاق بود با پیشنهاد رشوه شش میلیون ریال مواجه می شود که نامبرده نیز امتناع می کند.
وی افزود: مامور وظیفه شناس دیگری نیز هنگام گشت زنی به دو نفر از اتباع غیرمجاز مشکوک می شود که در ادامه متهمان فاقد مدارک بودند و برای رهایی از قانون چهار میلیون ریال رشوه پیشنهاد می کنند که با امتناع این مامور وظیفه شناس مواجه می شوند.
بر اساس این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. ک/1
7406/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن