تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری بدون رضایت و همکاری مردم راهگشا نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار قشم: سرمایه گذاری بدون رضایت و همکاری مردم راهگشا نیست قشم – ایرنا – فرماندار شهرستان قشم گفت: سرمایه گذاران در هر منطقه بایستی مردم و ساکنین آن منطقه را با خودشان همراه کنند، چرا که بدون همکاری و رضایت مردم هرگونه سرمایه گذاری راه به جایی نخواهد برد.


به گزارش ایرنا مسعود سالاری شامگاه یکشنبه در نشست اعضای شورای بهداشت شهرستان قشم در محل فرمانداری این شهرستان افزود: مشکلاتی که برخی واحدهای فرآوری ماهی در اطراف شهر سوزا مرکز بخش شهاب قشم برای مردم این شهر ایجاد کرده است نتیجه بی توجهی به این موضوع بوده است.
وی با اظهار تاسف از اینکه تاکنون با وجود گذشت چندین سال مشکل تصاعد بوی نامناسب از این واحدها حل نشده است بر ضرورت تعامل و همکاری همه ادارات و نهادهای ذیربط برای حل این مشکل تاکید کرد و گفت: جلوگیری از هرگونه ایجاد مزاحمت و آسیب رساندن به رفاه، سلامتی و بهداشت مردم از یک طرف و سرمایه گذاری، رونق اقتصادی و اشتغالزایی از طرف دیگر هردومهم و اساسی هستند و نمی توان یکی را فدای دیگری کرد.
به گفته وی هنر مسوولان ذیربط این باید باشد که بین این دو تعادل و تعامل مثبت ایجاد کنند و از هرگونه اقدام و گفتاری که موجب به هم خوردن توازن بین این دو می شود، پرهیز کنند.
فرماندار قشم همچنین از تاسیس واحدهای جدید فرآوری ماهی در جزیره قشم بخاطر رونق بخشی به اقتصاد جزیره و اشتغالزایی آنها بشرط رعایت مقررات و ضوابط زیست محیطی حمایت کرد و گفت: واحدهای فعلی نیز در صورت رعایت این مقررات و ضوابط نباید تعطیل شوند چرا که تعطیلی تنها یک واحد حتی به صورت موقت می تواند به معضل بیکاری دامن بزند و تبعات منفی اجتماعی را به دنبال داشته باشد.
سالاری در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست به تفصیل درباره تمهیدات اندیشیده شده در خصوص مسافران نوروزی جزیره قشم سخن گفت و با تشکر از همه دست اندرکاران در ستاد سفرهای نوروزی، مدیریت اعمال شده در ایام تعطیلات نوروزی امسال را موفق ارزیابی کرد.
براساس این گزارش بخشدار شهاب نیز در این نشست بوی ناهنجار ناشی از فعالیت واحدهای فرآوری ماهی را در اطراف شهر سوزا مرکز این بخش به یک زخم کهنه و دیرینه تشبیه کرد و گفت: تلنبار شدن ماهی های صید شده در کنار این واحدها در ایام نوروز همزمان با حضور مهمانان نوروزی باعث باز شدن سر این زخم شد.
محمد زرنگاری حضور نیافتن مدیران و صاحبان این واحدها را در محل فرآوری ماهی دلیل بی توجهی برخی از آنها به مشکلات ناشی از فعالیت های این واحدها دانست و افزود: تنها راه حل این مشکل نصب بوگیرهای قوی در محل این واحدها ست .
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز در این نشست بوهای ناشی از فعالیت واحدهای فرآوری ماهی را آزار دهنده خواند و گفت: اما باید توجه کرد که این بوها آن طور که برخی ادعا می کنند موجب مسمومیت و یا برخی عارضه های حاد در انسان نمی شود.
دکتر محمدرضا دولت آبادی بر ضرورت یافتن راهکار علمی برای این مشکل تاکید کرد و افزود: با متهم کردن یکدیگر و اظهار نظرهای غیر تخصصی در خصوص آثار و تبعات این مشکل راه به جایی نخواهیم برد.
رییس شورای اسلامی و شهردار شهر سوزا نیز در این نشست با تشریح مشکلات ایجاد شده برای مردم این شهر بواسطه فعالیت واحدهای فرآوری ماهی بر ضرورت برخورد قاطع مسوولان ذیربط با صاحبان برخی از این واحدها که مقررات و ضوابط زیست محیطی را رعایت نمی کنند، تاکید کردند.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن