تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی نژاد: شهدا پرچم توحید و عدالت را بر روی بشریت گشودند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

احمدی نژاد: شهدا پرچم توحید و عدالت را بر روی بشریت گشودند تهران بزرگ – ایرنا – عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات و مرارت های خانوادههای معظم شهدا، گفت: آنان بهترین های خود را تقدیم نظام و اسلام کردند تا بار دیگر پرچم توحید و عدالت بر روی بشریت گشوده شود.


«محمود احمدی نژاد» عصر یکشنبه در حاشیه مراسم یادبود پدر شهیدان میرعلی اکبری در جمع خبرنگاران، افزود: آنان یاد توحید، عدالت و معنویت را زنده کردند تا راه کمال و تعالی را برروی انسان ها گشوده شود.
وی اظهار کرد: کسانی توانستند در سخت ترین شرایط ، بهترین افراد را در دامان خود تربیت کنند و با روشنگری و درک عمیق خود این افراد را پرورش داده و روانه جبهه های حق علیه باطل کردند و افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی آفریدند.
احمدی نژاد اظهار کرد: حقیقت این است که خدا انسان را بزرگ و عزتمند آفریده و خواسته است تا انسان ها به بالاترین قله کمال و تعالی دسترسی یابند.
وی با اشاره به اینکه شهدا سریعتر از همه به قله های عزت و عظمت الهی پر کشیدند، گفت: شهیدان در دامان انسانهای بزرگی تربیت شدند و پدران و مادرانیکه با روشن بینی و با فهم درست از مسوولیتهای یک انسان بهترین ها را تقدیم انقلاب و نظام کردند .
احمدی نژاد، داشتن روحیه انقلاب، ولایت پذیری و مردمی بودن را از مهمترین ویژگی های مرحوم سید مصطفی میرعلی اکبری دانست و گفت: ایشان با روحیه بسیار بالا و عزت آفرین تا آخرین لحظه عمر خود در مسیر انقلاب اسلامی بود.
تهرام/1109/519/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن