تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814613469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مسائل آموزش و پرورش به صورت ويژه رسيدگي مي گردد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۲۵ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: به مسائل آموزش و پرورش به صورت ويژه رسيدگي مي گردد رضايي بابادي گفت: به مسائل آموزش و پرورش استان به صورت ويژه رسيدگي مي گردد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ مديرکل آموزش و پرورش استان معاونين و مديران زيرمجموعه اين اداره کل با رضايي بابادي استاندار کرمانشاه در محل سالن جلسات استانداري ديدار کردند.
رضايي بابادي در اين ديدار طي سخناني با اشاره به اهميت بسيار ويژه آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش به لحاظ جايگاه و رسالت خود که همانا تربيت و تعليم نوجوانان و جوانان کشور است بسيار داراي اهميت بسيار مهمي است لذا به مشکلات اين مجموعه به صورت ويژه رسيدگي خواهيم کرد.
وي بيان داشت: تلاش خواهيم کرد تا مشکلات و مسائل آموزش و پرورش حل گردد تا اين مجموعه بدون دغدغه به انجام وظايف محوله خود بپردازد.
استاندار کرمانشاه تصريح کرد: آموزش و پرورش به لحاظ ساختاري و وظايف خاص خود به تعليم و تربيت دانش آموزان که آينده سازان کشور هستند مي پردازد لذا براي انجام اين مهم بايد نهايت اهتمام خود را بکار گيرد.
رضايي بابادي همچنين نقش آموزش و پرورش در گرايش دانش آموزان به سمت فراگرفتن مهارت هاي فني و ارائه آموزش هاي لازم در اين زمينه را بسيار مهم عنوان کرد و گفت: هم اکنون که اقدامات خوبي جهت ايجاد و توسعه واحدهاي صنعتي در استان در دست انجام است بايد زمينه کسب مهارت هاي فني وجود داشته باشد تا پس از تکميل و اجراي اين پروژه ها متخصصين و نيروهاي مجرب از استان در اين واحدها مشغول به کار و فعاليت گردند.
وي بيان داشت: مديريت ارشد استان نهايت اقدامات لازم را براي حل مسائل آموزش و پرورش انجام خواهد داد و اين اداره کل در تمامي زمينه ها براي پيشرفت و بالکندگي فکري جوانان و دانش آموزان بايد داراي طرح و برنامه باشد.
در اين مراسم مديرکل و معاونين آموزش و پرورش استان به بيان نکته نظرات خود در خصوص آموزش و پرورش پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن