تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس فتا همدان در خصوص کلاهبرداری های جدید هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس فتا همدان در خصوص کلاهبرداری های جدید هشدار داد همدان - ایرنا- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداری های پیامکی و ضرورت هوشیاری شهروندان هشدار داد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی انتظامی همدان، سرهنگ ˈلطف الله وطنیˈ دراین باره گفت: تعدادی از افراد سودجو با ارسال پیامک به تلفن همراه شهروندان با اعلام برنده شدن آنها در قرعه کشی همراه اول به آنها اعلام می دارند که برای کسب اطلاع با واحد مستقر حتی در ایام تعطیل تماس حاصل کنند.
وی افزود: کلاهبرداران برای رسیدن به مقصود خود با ارسال پیامکی برای واریز مبلغ جایزه با اغفال و تطمیع شهروندان درخواست ارسال مشخصات کارت اعتباری با تمامی مشخصات مربوطه را از طعمه خود به عمل می آورند.
سرهنگ وطنی گفت: این شیادان با ارسال اینگونه پیامک های قرعه کشی دروغین و بکارگیری روش های متقلبانه به شماره حساب و رمز بانکی شهروندان دسترسی پیدا کرده و به حساب بانکی آنان دستبرد می زنند.
رئیس پلیس فتا همدان توصیه کرد: هیچ کدام از بانک های خصوصی و دولتی و شرکت ها از طریق پیام کوتاه برای برندگان اطلاع رسانی نمی کنند و هیچ یک از ارگان ها نیز حق دریافت اطلاعات شخصی کارت های بانکی افراد را ندارند.
وی گفت: شهروندان در هیچ شرایطی اطلاعات رمز دوم و کد ccv2 کارت خود را از طریق پیامک به شماره های آشنا و غریبه ارسال نکنند و هرگز به پیامک های ارسال شده اطمینان نکرده و به حساب های بانکی اعلام شده در پیامک های مرتبط با موضوع، پولی پرداخت نکنند.
سرهنگ وطنی به از هم استانی ها خواست تا پیامک های مشکوک را از گوشی خود پاک کنند و یا در صورت دریافت چنین پیامک هایی از صحت پیامک ارسال شده، از طریق مراجعه به سایت رسمی آن موسسه، مراجع صلاحیت دار یاتماس تلفنی با سایر شماره های تلفن رسمی اطمینان حاصل کنند.
وی همچنین از هم استانی خواست تمام موارد مشکوک و کلاهبردارانه را از طریق شماره تلفن 2182674 و یا سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir برای پیگیری اطلاع دهند.
7525/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن