تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 117 واقعه تولد در سال 93 در اداره ثبت احوال شهرستان قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ثبت 117 واقعه تولد در سال 93 در اداره ثبت احوال شهرستان قدس شهرقدس - ایرنا - رییس اداره ثبت احوال شهرستان قدس از ثبت 117 تولد در شش روز کاری سال 1393 خبر داد و گفت: اولین شناسنامه در سال جدید برای نوزادی به نام هانیه صادر شده که در 25 اسفند 92 به دنیا آمد.


امیرحسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از اسامی پسرانه که بیشترین اقبال را در نامگذاری میان شهروندان شهرقدس داشته اند، می توان به نامهای محمد، ابوالفضل و امیر اشاره کرد که به همراه پسوندهای مختلفی انتخاب شده اند.
میرزایی افزود: در میان نامهای دخترانه نیز نازنین زهرا و نازنین فاطمه بیشتر مورد توجه خانواده ها برای نامگذاری فرزندان دختر قرار گرفته است.
وی با اعلام 20 واقعه فوت ثبت شده در این ایام، تصریح کرد: این تعداد واقعه، فوتی های اعلام شده به این اداره می باشد و ممکن است با احتساب فوتی های اعلامی به سازمان بهشت فاطمه در شهرستان قدس، این میزان افزایش یابد.
رییس اداره ثبت احوال شهرستان قدس ادامه داد: براساس ماده 15 قانون ثبت احوال کل کشور مهلت تعیین شده برای اعلام واقعه ولادت 15 روز است.
رییس اداره ثبت احوال شهرستان قدس با اشاره به مهلت 10 روزه برای مراجعه به ثبت احوال و ثبت واقعه فوت خاطرنشان کرد: طبق ماده 25 قانون ثبت احوال، افراد موظفند در مهلت قانونی تعیین شده به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند و افرادی که برای ثبت این دو مورد پس از انقضای مهلت اقدام کنند، برابر قانون ملزم به پرداخت جریمه خواهند شد.
وی افزود: بدیهی است تا هر زمان که تاخیر در اعلام ولادت یا وفات به طول بیانجامد، مقدار جریمه در نظر گرفته شده نیز طبق قانون افزایش خواهد یافت.
تهرام/5570/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن