تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال سیاسی افغانستان: افغان ها در انتخابات پیروز واقعی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فعال سیاسی افغانستان: افغان ها در انتخابات پیروز واقعی هستند کابل- ایرنا - کارشناس و فعال سیاسی افغان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در کابل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای استانی کشورش را بی سابقه دانست و گفت: مردم افغانستان در انتخابات پیروز واقعی هستند.


ˈبشیر بیژنˈ کارشناس و فعال سیاسی افغان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در کابل گفت: خشنود هستیم که در مبارزه خود پیروز شدیم و گام های متینی را که شهروندان افغانستان روز گذشته (شنبه) به نمایش گذاشتند، نمادی از بیداری مردم افغانستان می دانیم.
این فعال سیاسی و روزنامه نگار افغان گفت: طی 12 سال گذشته مردم افغانستان برای این روز بصورت مداوم مبارزه کردند و اکنون پیروز میدان شدند.
این نامزد دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد: به یقین می گویم که آینده افغانستان روز گذشته به طور استثنایی رقم خورد و دشمنان این کشور شکست سختی را متحمل شدند و از توطئه بر ضد افغانستان مایوس شدند.
بیژن دشمنان افغانستان را از آگاهی افغان ها نگران توصیف کرد و گفت افغان ها مسئولانه با آینده کشورشان برخورد کردند که جای ستایش دارد.
وی گفت: مردم افغانستان در این انتخابات پیروز شد و رهبرانشان هم که در انتخابات ریاست جمهوری نامزد بودند، همه برنده هستند و نامزدی که اعتماد مردم افغانستان را به دست می آورد باید متوجه رسالت های خود باشد.
این روزنامه نگار افغان با تاکید به اینکه نامزد پیروز انتخابات باید برای وحدت مردم افغانستان تلاش کند، گفت: این اقدام باارزش ترین اقدام برای آینده افغانستان و رفتن بسوی وحدت و رفاه همگانی است که رییس جمهور آینده باید در نظر داشته باشد.
وی گفت: نامزدهایی که در این انتخابات موفق نمی شوند باید به آرای مردم احترام بگذارند، و مسئولیت های خود را به عنوان شهروندان متعهد افغانستان انجام دهند و به دلایل ناموجه مشکلاتی برای افغان ها ایجاد نکنند.
بیژن پیروزی مردم افغانستان و نیروهای امنیتی این کشور را تبریک گفت و افزود: نیروهای امنیتی افغان با حضوری مردانه و عمل به وعده های خود، دشمن را وادار به قبول شکستی بزرگ کردند.
این کاندید انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری افغانستان، توانمندی های نیروهای افغان را امیدوار کننده خواند و تاکید کرد که نیروهای افغان روز گذشته توانایی خود را ثابت کردند.
آساق**ع.ن**1501
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن