تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806663695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه کاهش ١٨,٧ میلیون متر مکعبی مصرف روزانه گاز تدوین شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با هدف جلوگیری از کمبود گاز در زمستان امسال برنامه کاهش ١٨,٧ میلیون متر مکعبی مصرف روزانه گاز تدوین شد خبرگزاری پانا : شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، راهکارهای کاهش ١٨,٧ میلیون مترمکعبی مصرف روزانه گاز شیرین را در زمستان امسال، در قالب برنامه ای منسجم تدوین کرده است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ فروردين ساعت 14:38



به گزارش خبرگزاری پانا مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوختا اعلام این خبر گفت: وزیر نفت در بحبوحه زمستان سخت و گسترده سال گذشته، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت را به ارائه برنامه مدونی جهت کاهش ٢٠ تا ٢٥ میلیون مترمکعبی مصرف روزانه گاز در زمستان امسال مکلف کرد. نصرت اله سیفی افزود: دانش و تجربه انباشته شده در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و برخورداری این شرکت از کارشناسان مجرب، موجب شد در مدت زمان کوتاهی پس از دستور وزیر نفت، برنامه مدونی در خصوص راهکارهای کوتاه مدت کاهش مصرف گاز آماده شود. وی تصریح کرد: این برنامه، راهکارهای لازم برای کاهش ١٨,٧ میلیون مترمکعبی مصرف گاز شیرین شهری را در زمستان سال جاری پیش بینی کرده است که این میزان گاز، با گاز تولیدی یک فاز پارس جنوبی برابری می کند. سیفی با بیان اینکه این هدف، صد در صد قابل دستیابی است، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار و فراهم شدن شرایط، این میزان صرفه جویی در زمستان امسال محقق می شود. وی به مزیت پروژه های بهینه سازی مصرف سوخت اشاره کرد و گفت: در حالی که انجام ناتمام سرمایه گذاری در اغلب پروژه های بالادستی، منجر به توقف و بی ثمر ماندن آن پروژه می شود، اما توقف پروژه های بهینه سازی در هر مرحله از کار، آثار مثبت خود را در بخش صرفه جویی به همراه دارد و در عین حال که دستاوردهای آن بی استفاده نخواهد ماند، بازگشت سرمایه نیز قطعی است. پیش از این نیز محمد میرزایی؛ رئیس امور بهینه سازی انرژی در تأسیسات و تجهیزات ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت اعلام کرده بود که در پی مکلف شدن شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به کاهش مصرف انرژی در بخش خانگی، استفاده از روش های زودبازده در بخش خانگی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. وی با اشاره به برنامه های در دست اقدام شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای کاهش مصرف انرژی در سال جاری، اعلام کرده بود: با اجرای پروژه های معاینه فنی موتورخانه‌ها، نصب سیستم‌های کنترل هوشمند موتورخانه، عایق کاری و تعویض منابع انبساط باز، استفاده از دستگاه های ضد رسوب و تعویض پنجره های تک جداره در بخش های خانگی، تجاری و اداری، صرفه جویی چشمگیری در مصرف گاز این بخش ها صورت می گیرد. گفتنی است به منظور اجرای طرحهای بهینه‌سازی، کاهش گاز‌های گلخانه‌ای و کاهش مصرف انرژی به وزارت نفت اجازه داده شده است تا سقف پنج میلیارد دلار با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی غیردولتی به روش بیع متقابل قرارداد منعقد کند و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با موافقت وزیر نفت، برای عقد قرارداد به روش بیع متقابل برای اجرای طرح‌های کاهش شدت انرژی از جمله در بخش خانگی تا ١٠٠ میلیارد دلار از محل بودجه توسعه میادین نفت و گاز مجوز اخذ کرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن