تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز برداشت محصولات جالیزی در مهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیش بینی برداشت سه هزار و 520 تن آغاز برداشت محصولات جالیزی در مهران مهران- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی مهران گفت: برداشت محصولات جالیزی در مزارع کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.


ˈصادق الیاسیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال 220 هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به کشت محصولات جالیزی و سبزی اختصاص یافته است.
وی افزود: این مقدار سطح زیر کشت محصولات جالیزی و سبزی در شهرستان مهران در مقایسه با پارسال 70 درصد افزایش داشته است.
مدیر جهاد کشاورزی مهران ادامه داد: پیش بینی می شود به طور میانگین در هر هکتار 16 تن محصول و در مجموع سه هزار و 520 تن انواع محصولات جالیزی برداشت شود.
وی ارزش این مقدار محصول را 50 میلیارد ریال پیش بینی کرد و یادآور شد: اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم کاشت محصولات جالیزی در این شهرستان بیش از 300 نفر است.
الیاسی بیان کرد: گوجه فرنگی، خیار، کدو ، بادمجان، هندوانه، طالبی و خربزه از محصولات جالیزی شهرستان است که به صورت کشت های زیر پلاستیکی انجام شده است.
وی بیان کرد: محصولات جالیزی شهرستان پس از برداشت روانه بازار داخلی استان و صادرات به عراق خواهد شد.
مدیر جهاد کشاورزی مهران اضافه کرد: برداشت محصولات جالیزی در مهران از میانه های فروردین شروع شده است و تا خرداد ماه ادامه دارد.
شهرستان مهران با دارا بودن 29 هزار و 600هکتار زمین کشاورزی یکی از قطب های اصلی تولید محصولات کشاورزی استان ایلام بشمار می رود. ک/3
7170/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن