تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی سازمان دانش آموزی شناسایی دانش آموزان فعال در تشکل های دانش آموزی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هدف اصلی سازمان دانش آموزی شناسایی دانش آموزان فعال در تشکل های دانش آموزی است خبرگزاری پانا: عضوجامعه قاریان قرآن کشوردر گفتگو با پانا، گفت : هدف اصلی سازمان دانش آموزی شناسایی دانش آموزان فعال در تشکل های دانش آموزی و ارائه مسئولیت های متنوع برای اداره مدرسه است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ فروردين ساعت 13:16



به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا ، عباس کیفی بجستانی گفت: سازمان دانش آموزی یک سازمان تشکیلاتی و برای تربیت تشکیلات مختلف است . وی در ادامه اظهار داشت: سازمان دانش‌آموزی مستقل و بدون وجه اشتراک با دیگر تشکل‌های دانش‌آموزی به دنبال ارائه برنامه‌های ویژه ومتنوع بوده تا بتواند نقش مدیریتی خود را بخوبی ایفا کند. کیفی بجستانی افزود: مربیان پیشتازان و فرزانگان باید با تلاش و کوشش خود و با وحدت و همدلی و یکپارچه برای ارتقاء سازمان دانش آموزی بیش از پیش تلاش کنند. وی بیان داشت: در فعالیت‌های دانش‌آموزی تعامل ارگان‌هایی چون سازمان دانش‌آموزی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان ملی جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شوند چرا که جهت‌دهی نسل جوان و ارایه امکانات و اعتبارها برای گسترش این فعالیت‌ها، نگاه‌ها را از سطح به عمق متوجه کرده‌ و روند پیشرفت آنها را سرعت می‌بخشد. کیفی بجستانی اشاره نمود:حضور مستمر دانش‌آموزان در فعالیتهای پیشتازان و فرزانگان ، تقسیم شرح وظایف در میان آنها به صورت خودجوش، موجب می‌شود با تلقین حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان ، انگیزه‌های فعالیت‌های ریشه‌ای بیش از پیش در آنها بروز یابد. وی تاکیدکرد: برگزاری دوره های آموزش تخصصی و آشنایی مربیان سازمان دانش‌آموزی با روش‌ها و مهارت‌های جذب جوانان و نوجوانان به قرآن و نماز بسیار اثربخش است وانتظاراست سازمان دانش آموزی دراین راستا برنامه ریزی وتمهیدمقدمات نماید تا ان شاء ا... شاهد تحولات دینی و مذهبی در مدارس باشیم. وی بیان داشت: اگر آموزش و توسعه مهارت های اجتماعی با هدف ارائه الگوی زندگی درست و سالم به دانش آموزان از اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی در سال جاری باشیم ،شاهد موفقیتهای خوبی دربین مدارس و دانش آموزان عزیز خواهیم بود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن