تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812610775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه دربوشهر:مشکل روستاییان مجاور نیروگاه حل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه دربوشهر:مشکل روستاییان مجاور نیروگاه حل شود بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،با اشاره به مشکلات مردم روستاهای هلیله و بندرگاه به دلیل همجواری با نیروگاه اتمی بوشهر خواستار حل مشکلات مردم در این روستاها شد.


به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه بوشهر،یکشنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با مسوولان شهرستان بوشهر افزود: با توجه به در دستورکار بودن ساخت نیروگاه های جدید اتمی در آینده نزدیک در استان بوشهر، مشکل جا به جایی مردم این دو روستا باید هر چه زودتر حل شود.
وی درباره فرسودگی و تخریب بافت قدیم بوشهر بیان کرد: با تخریب بافت قدیم این شهر، فرهنگ تخریب می شود، گردشگر و ثروت از بین می رود، معماری بسیار دقیق موجود حذف می شود و از طرف دیگر فضا برای کسانی که عملیات های خلاف در بافت های کهنه شهری انجام می دهند، فراهم می شود.
امام جمعه بوشهر گفت: چهره و نمای شهر بوشهر توازن و تعادل ندارد و باید برای عرصه شهری بوشهر تدبیر جدی صورت گیرد و فضایی فراهم شود که به بازسازی و زیباسازی درهمه عرصه ها رغبت پیدا شود.
صفایی بوشهری تاکید کرد: با تشکیل یک کارگروه برنامه ریزی با توجه به شاخصه های موجود، سند چشم انداز شهرستان بوشهر در افق 1404 طراحی و نوشته و مدیریت برای اجرایی شدن آن صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بوشهر، شهرستانی بسیار ویژه، تاریخی و بین المللی است که در سطح ایران دارای جایگاه فوق العاده ای است.
وی گفت: پیشتر از استان بوشهر به عنوان یک استان درجه سه و غیر برخوردار نام برده می شد ولی هم اکنون در مجامع سیاسی و اقتصادی، این استان به عنوان یک استان و شهر استراتژیک مطرح است.
صفایی بوشهری افزود: پیشرفت ها و موقعیت کنونی استان بوشهر مدیون تاریخ، مردم، شخصیت ها، جغرافیا و داشته های این منطقه است و ما باید از این شرایط استفاده کنیم و استان و شهرستان بوشهر را به جایگاه درخور خود برسانیم.
امام جمعه بوشهر اظهارکرد: این شهر به لحاظ امکانات تفریحی دچار مشکلات بسیار است که ترافیک سنگین در ورودی آن یکی از این مشکلات جدی است.
وی گفت: باید با تدابیر جدی و ایجاد هرچه زودتر راه ارتباطی جزیره نگین برای تردد خودروهای سنگین، مشکل ترافیک شهر بوشهر حل شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: با توجه به مشکلات حمل و نقل مردم جزیره خارگ، باید برای تردد آنها تدبیر اساسی صورت گیرد.
صفایی بوشهری وحدت، همدلی و وفاق میان همه مسوولان شهرستان بوشهر را بسیار مؤثر خواند و خواستار اتحاد آنها شد.
وی اضافه کرد: باید با وحدت و همدلی، فضاهای موجود، طوری مدیریت شود که بوشهر آلبوم توسعه و پیشرفت در سطح ایران در همه ابعاد عمرانی و فرهنگی باشد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به ایام نوروز و تشکر از اقدامات و تلاش های ادارات و نهادهای مرتبط در این ایام گفت: نوروز امسال از لحاظ فرهنگی و گردشگری، سال بسیار خوبی است. ک/1
539 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن