تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810085913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به اقتصاد مقاومتي باعث توسعه روز افزون ايران اسلامي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۳۰ق.ظ)
استاندار کرمان: توجه به اقتصاد مقاومتي باعث توسعه روز افزون ايران اسلامي مي شود رزم حسيني با اشاره به اقتصاد مقاومتي که براي نخستين بار و با صراحت توسط مقام معظم رهبري مطرح اگر واقعاً به اقتصاد مقاومتي عمل شود، قفل عدم توسعه ايران را باز مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، رزم حسيني استاندار کرمان در جلسه شوراي اداري با بيان اينکه سال 92 را با انتخاباتي کاملاً آزاد انجام داديم و دولت تدبير و اميد انتخاب شد؛ افزود: طي اين مدت (دولت جديد) براي آرامش سياسي و داخلي و وحدت قوا تلاش شد.
وي تقديم بودجه دولت در موعد مقرر به مجلس و تصويب نمايندگان، کنترل تورم 40 درصدي و رساندن آن به کمتر از نيم درصد در بهمن سال 92، قيمت هاي کاهنده بعضي از اقلام را از جمله اقدامات انجام شده دولت ذکر کرد.
استاندار کرمان با اشاره به بارش 134 ميليمتري نزولات آسماني که در مقايسه با ميانگين دراز مدت 20 سال گذشته 27 درصد رشد داشتيم؛ افزود: مخازن ما 317 ميليون متر مکعب آب دارند.
وي در ادامه تمرکز استان بر توسعه و ولايت را يکي از شعارهاي اصلي دانست و با افزودن اينکه امسال با جديت و همکاري دستگاه ها، بحث توسعه را دنبال مي کنيم؛ افزود: پروژه هاي بزرگ و متوسطي مطرح کرديم و بعضي هم از قبل بوده که آن را با مشارکت غير دولتي انجام مي دهيم
رزم حسيني با اشاره به اينکه حدود 14 مورد پروژه و کار که روند توسعه را افزايش مي دهد در بخش هاي مختلف انجام مي دهيم که اولين آن، مسئله آب کرمان است که در جلسه با وزير نيرو و نمايندگان مجلس، بخشي از مشکلات آب کرمان تقريباً در ارديبهشت جاري و در شوراي عالي آب، کاملاً حل شود و 180 ميليون متر مکعب براي آب شرب کرمان انتقال مي دهيم.
وي مشخص کردن متولي کوير براي جذب گردشگري در مسير کوير تا گردشگران در اين مسير با مجوز و امنيت وارد شوند را به عنوان يک پروژه اصلي که در دست پيگيري است را نيز مورد اشاره قرار داد و گفت: احياء باغ هايي مثل فتح آباد که نظير باغ شاهزاده است و مي توانند مراکز گردشگري سودمندي براي استان باشند از ديگر برنامه هاي 14 گانه فوق است.
استاندار کرمان، حمل و نقل ريلي و جاده اي، پروژه برق که 10 هزار مگاوات براي استان مجوز گرفته شده، بحث حاشيه نشيني که از معضلات کرمان است و بايد ساماندهي شود را نيز ذکر کرد و گفت: مشکلاتي در بافت اصلي شهر به دليل وجود حاشيه شهري وجود دارد.
وي اصلاح ساختار اداري ادارات دولتي براي چابک سازي سيستم ها در راستاي مديريت جهادي را از کارهاي اصلي اعلام کرد و گفت: شرکت پتروشيمي فجر کرمان در آستانه ثبت است.
وي با اشاره به ظرفيت غني معادن استان و تأکيد بر اينکه امسال از سالهايي است که با کمک نمايندگان مجلس، موانع را از مسير توسعه برطرف مي کنيم؛ خاطرنشان کرد: بدنه دولت براي تحرک بحث توسعه استان سنگيني ميکند و نبايد مانع تراشي و مانع گذاري در مسير توسعه باشد.
وي در پايان بيان داشت: اينکه کرمان مي تواند خودگردان باشد، شعار نيست؛ اگر درآمد ميراث فرهنگي را به خودش بدهند، معادن را آزاد کنند و بازار اسلامي راه بيفتد اين امر محقق خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن