تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات هسته اي وين مفيد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۲۰:۲۷ب.ظ)
حميد بعيدي نژاد: مذاکرات هسته اي وين مفيد بود مدير کل اداره امور خلع سلاح و مديرکل سياسي و بين‌المللي وزارت امور خارجه ايران مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 در وين را مفيد خواند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دور جديد مذاکرات کارشناسي ميان ايران و گروه 1+5 در وين عصر امروز (شنبه) در وين به پايان رسيد.
بر اساس اين گزارش اين دور از مذاکرات کارشناسي ميان ايران و شش قدرت جهاني که از روز پنج شنبه آغاز به کار کرده بود عصر امروز به پايان رسيد.
حميد بعيدي‌نژاد، مدير کل اداره امور خلع سلاح و مديرکل سياسي و بين‌المللي وزارت امور خارجه ايران که رياست هيأت ايراني را در اين مذاکرات برعهده داشت. وي اين مذاکرات را مفيد خواند.
حميد بعيدي نژاد در اين باره گفت: ديدگاههاي کارشناسي به درک بهتر طرفين از مواضع يکديگر کمک کرد.
دور بعدي مذاکرات در سطح معاونان و رؤساي تيم هاي مذاکره کننده، 18 تا 20 فروردين برگزار مي‌شود.
در همين رابطه يک مقام ارشد آمريکايي اعلام کرد که ايران و گروه 1+5 از ماه مه ( اواسط ارديبهشت) مذاکره براي تهيه پيش‌نويس توافق جامع هسته‌اي را شروع مي کنند.
اين مقام ارشد آمريکايي تصريح کرده است مذاکرات جاري ايران و گروه 1+5 در حال پيشرفت است. وي افزود ما برنامه کاري براي دستيابي به توافق جامع را آماده کرده ايم که مطابق با آن، تهيه پيش نويس از ماه مه آغاز مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن