تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش لس‌آنجلس تایمز از اقتصاد ایران در آستانه مذاکرات هسته‌ای وین: بازرگانان ایرانی منتظر تزریق پول به بخش تجارت/ چرا نباید هیئتی تجاری به کنگره آمریکا فرستاده شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش لس‌آنجلس تایمز از اقتصاد ایران در آستانه مذاکرات هسته‌ای وین: بازرگانان ایرانی منتظر تزریق پول به بخش تجارت/ چرا نباید هیئتی تجاری به کنگره آمریکا فرستاده شود؟

گزارش لس‌آنجلس تایمز از اقتصاد ایران در آستانه مذاکرات هسته‌ای وین: بازرگانان ایرانی منتظر تزریق پول به بخش تجارت/ چرا نباید هیئتی تجاری به کنگره آمریکا فرستاده شود؟
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور منتشر کرد.
به گزارش نامه‌نیوز، سالن اتاق بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران شلوغ و پر سر و صدا است. پشت تریبون، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، بازرگانان و تولیدکنندگان را تشویق به شکار فرصت هایی کرد که در نتیجه کاهش تحریم های بین المللی بوجود می آیند.

بازرگانانی که سال ها به طور گسترده از بازارهای جهانی کنار گذاشته شده بودند، در زمینه روشهایی که با استفاده از آنها می توانند بار دیگر در زمره سرمایه گذاران موفق قرار گیرند، بحث و گفت و گو کردند.

محمود دانشمند، یک صادر و وارد کننده کهنه‌کار ایرانی در نشست مشترک عراقچی، پیشنهاد داد که «چرا نباید هیئتی تجاری به کنگره آمریکا فرستاده شود؟»

معاون وزیر خارجه نیز در حالی که سعی داشت بگوید این پیشنهاد عملی نیست، در پاسخی دیپلماتیک، گفت: خوب است، در زمان کنونی اما شرایط مناسب نیست.

بسیاری از فعالان افتصادی در ایران امیدوارند که تغییر سیاسی در ایران می تواند به تزریق پول به بخش تجارت کشور منجر شود.

قرار است از روز سه‌شنبه آینده دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در وین برگزار شود. مذاکره‌کنندگان امیدوارند که بر اساس توافق ژنو بتوانند به راه حلی جامع و نهایی در خصوص پرونده هسته‌ای ایران دست یابند.

دولت اوباما اما با انتقادات گسترده‌‎ای در داخل کشور به دلیل توافق هسته ای با ایران مواجه است؛ تندروها در آمریکا بر این باورند که توافق هسته‌ای فواید اقتصادی برای ایران به همراه خواهد داشت.

هیچ شکی نیست که تحریم‌های بین‌المللی، اقتصاد ایران را تضعیف کرده است. قیمت‌ها افزایش و نرخ بیکاری ارتقاء یافت؛ ارزش واحد پول ملی ایران ریال نیز در سال گذشته تا 50 درصد کاهش پیدا کرد.

ایران که به عنوان کشور تجارت در تاریخ شناخته می‌شود اما اکنون خانه‌ی حزن و انزوای جامعه اقتصادی تبدیل شده است.

بر همین اساس، روحانی در آگوست گذشته جایگزین «محمود احمدی نژاد» رئیس‌جمهوری سابق ایران شد که که روش تقابل جویانه اش بسیاری را در خانه و خارج از کشور در پیش گرفته بود. روحانی اما بر وضعیت اقتصادی ایران متمرکز و تلاش می‌کند تا تحریم‌های ضد ایرانی را پایان دهد.

در ماه ژانویه، روحانی در اجلاس سالانه اقتصادی داووس شرکت کرد و با نخبگان کار آفرین جهان دیدار و گفت وگو کرد. وی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران گفت و در دیدار با مدیر اجرایی نفت اروپا بر تمایل ایران برای دست‌یابی به توافق با گروه 1+5 بر سر برنامه هسته‌ای ایران با هدف برداشته شدن تمامی تحریم‌ها از روی ایران گفت.

ماه گذشته نیز ایران میزبان بازی نمره دهی به مدیران فرانسوی بود؛ هیئتی که از آن به عنوان مهمترین هیئت تجاری خارجی نام برده می شود که طی یک دهه گذشته به ایران سفر کرده‌اند.

بسیاری از فعالان اقتصادی در ایران بر این باورند که ایجاد محدودیت در دسترسی ایران به سیستم بانک جهانی تجارت جهانی را فلج کرده و اثرات مخربی را بر آن داشته است.






1392/12/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن