تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799319758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدارهاي نوروزي رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با جمعي از مسؤولان كشوري و لشكري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۲۶ب.ظ)
ديدارهاي نوروزي رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با جمعي از مسؤولان كشوري و لشكري جمعي از مسؤولان كشوري و لشكري از قواي سه گانه و نيروهاي نظامي و انتظامي، ائمه جمعه و جماعات، وزرا، نمايندگان مجلس ، استانداران، مديران و روساي ارگان هاي بخش هاي مختلف، اقشار مردم و شخصيت ها و گروه هاي فعال حزبي و سياسي، بنا به سنت ديرين ايرانيان مسلمان در روزهاي پس از عيد نوروز با رييس مجمع تشخيص ديدار و گفت وگو كردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين ديدارهاي جداگانه كه به صورت گروهي و طي روزهاي مختلف از هفتم فروردين ماه تا امروز انجام شد، آيت الله هاشمي رفسنجاني با تبريك سال جديد، ابراز اميدواري كرد كه سال 93 براي ملت ايران سالي توأم با شادكامي، شادابي و تداوم موفقيت هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي در ابعاد داخلي و خارجي باشد.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري، بر تجربيات غني ايران در «اقتصاد»، «فرهنگ»، «عزم ملي و مديريت جهادي» مخصوصاً در سال هاي پس از انقلاب اسلامي تأكيد كرد و گفت: با اين شعار و زيرساخت هاي اقتصادي وسياسي، بايد براي رسيدن به اهداف چشم انداز جمهوري اسلامي در افق 1404 برنامه ريزي كنيم.
آيت الله هاشمي رفسنجاني وحدت ملي و پرهيز از تندروي را شرط دسترسي به اهداف انقلاب اسلامي دانست و گفت: اگر مردم و مسؤولان با احترام متقابل و براي سربلندي ايران تلاش كنند، هيچ فرد، گروه و كشوري نمي تواند در مسير پيشرفت ايران مانع تراشي كند.
ايشان در بيان اتفاقات سال گذشته، حضور مردم در انتخابات را بسيار مهم و براي تاريخ ايران موثر دانست و گفت: دستاورد آن حضور اميدواري مردم، آرامش محسوس سياسي، اقتصادي وامنيتي و اعتراف قدرت هاي جهاني به جايگاه ايران در مسايل منطقه اي و بين المللي است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام حراست از دستاورد سياسي مردم را مهم خواند و گفت: بعضي ها به بهانه انتقاد، خصومت مي كنند، حال آنكه اولاً نقد بايد ناصحانه باشد و ثانياً مصالح و منافع كشور، مردم و دين بايد اصل باشد.
آيت الله هاشمي رفسنجاني در توضيح سخنان يكي از حاضرين كه عدم توجه به مردم و جمهوري را به امام(ره) نسبت مي دهند، گفت: سخنان امام برخاسته از اسلام است و كساني كه مي گويند «رأي مردم تزييني است»، دانسته يا ندانسته براي بدنامي اسلام تلاش مي كنند.
در جريان اين ديدارها، سرماي شمال غرب كشور، اوضاع مرزهاي غرب و جنوب، آخرين اخبار مرزبانان ايراني، بيمه كامل تأمين اجتماعي، دستور جلسات آينده مجمع تشخيص مصلحت نظام، آخرين وضعيت درياچه اروميه، بارندگي هاي پربركت آغاز سال، اوضاع دارو و درمان در كشور، وضعيت جاده ها و زحمات نيروهاي پليس، نانو و بيوتكنولوژي و آي تك، تاريخچه واكسن هپاتيت در ايران، اجراي طرح هدفمندي يارانه ها و اولويت دادن به توليد، جايگاه احزاب در كشور، جلوگيري از قاچاق سوخت و اوضاع عراق، سوريه، مصر و اوكراين از جمله مباحث مطرح شده بود كه ميهمانان با توجه به مسؤوليت هاي خويش سخن گفتند و گزارش دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن