تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت مبارزه با توطئه جریانهای تکفیری تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت مبارزه با توطئه جریانهای تکفیری تاکید کرد اسلام آباد - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمود محمدی عراقیˈ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با وزیر مشاور امور مذهبی دولت پاکستان گفت: امت اسلامی باید عزم جدی و تلاش مشترکی برای مبارزه با جریان های تکفیری داشته باشند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی که برای دیدار و گفت وگو با مقامات مذهبی و فرهنگی پاکستان در اسلام آباد بسر می برد، امروز با ˈپیر امین الحسناتˈ وزیر مشاور امور مذهبی پاکستان دیدار کرد و دو طرف درباره موضوعات مختلف ازجمله ارتقای سطح همکاریهای دو کشور در بخشهای فرهنگی، مذهبی و امور حج و زیارت تبادل نظر کردند.
رییس پیشین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران در این نشست ضمن ضرورت برشمردن راههای غلبه بر چالشهای جهان اسلام و رفع مشکلات امت اسلامی بر ضرورت ارتقای همکاریهای فرهنگی دوجانبه میان تهران و اسلام آباد تاکید کرد.
محمدی عراقی در این سفر از حوزه های علمیه شیعیان و اهل سنت در اسلام آباد از جمله حوزه علمیه ˈجامعه الرضا (ع)ˈ، ˈجامعه الکوثرˈ و مرکز علوم دینی ˈمدینه العلمˈ متعلق به اهل تسنن بازدید کرد.
رییس پیشین سازمان تبلیغات اسلامی با سخنرانی در جمع اساتید و طلاب علوم دینی شیعی و اهل سنت بر ضرورت ترویج وحدت تاکید کرد و گفت: امت اسلامی با اتحاد و یکپارچگی باید توطئه های استکبار جهانی و دشمنان مسلمانان را خنثی کنند.
عضو شورای مجمع اهل البیت و مجمع تقریب مذاهب اسلامی همچنین برنامه ای برای بازدید از شبکه خبری تلویزیونی ˈسچˈ و بخش حوزه علمیه برادران وابسته به مرکز جهانی جامعه المصطفی در اسلام آباد دارد.
عضو شورای نمایندگان رهبری در دانشگاههای سراسر کشور شب گذشته در همایش فرهنگی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها که به همت شورای مرکز امام حسین (ع) در هتل ˈپی سیˈ در شهر راولپندی برگزار شد، شرکت کرد و در خصوص زندگی ام ابیها و استفاده از منویات و فرمایشات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در راستای وحدت میان امت اسلامی ؛ سخنرانی کرد.
محمدی عراقی امشب به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در مسجد مجتمع مسکونی سفارت کشورمان در اسلام آباد در میان هموطنان عزادار حضور یافته و درباره ایام شهادت بی بی دوعالم سخنانی را بیان خواهد کرد.
آساق**ا.ر**1095**1577
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن