تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815320145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 480 نفر ازخدمات اسکان اضطراری در استان مرکزی بهره مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک هزار و 480 نفر ازخدمات اسکان اضطراری در استان مرکزی بهره مند شدند اراک- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: یک هزار و 480 نفر در ایام نوروز از خدمات اسکان اضطراری، در این استان بهره مند شدند.


به گزارش اداره روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، ˈمرتضی سلیمیˈ اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی طرح های نوروزی را با هدف خدمت به هموطنان عزیز در دو بخش امداد و نجات و همچنین ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به مرحله اجرا در آورد.
وی عنوان کرد: با عنایت به وظیفه و رسالت جمعیت هلال احمر مبنی بر امداد رسانی به عموم مردم، طرح ملی امداد و نجات نوروزی با هدف اسکان اضطراری آسیب دیدگان، تحویل اقلام امدادی به در راه ماندگان در حوادث جاده ای و ارائه خدمات درمانی در پست های منتخب توسط پزشک و پرستار برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این طرح در 11 پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده ای) ثابت، 8 پایگاه سیار و 2 پایگاه موقت و با به کارگیری 35 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی نجات، هشت دستگاه خودروی امدادی و دو هزار و 200 نفر روز پرسنل و نجاتگر به مدت 21 روز از 25 اسفند سال گذشته تا 16 فروردین در محورهای مواصلاتی استان برگزار شد.
سلیمی با بیان اینکه در این طرح یک فروند بالگرد به منظور امداد رسانی مطلوب تر از چهارم تا دهم فروردین ماه در استان استقرار یافت، گفت: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در طول طرح ،138 مورد بوده که 187 نفر حادثه دیده توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی و یا به صورت سرپایی مداوا شدند، در این مدت همچنین یک هزار و 481 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند که با توجه به آمار سال قبل و با توجه به تجهیزات و عوامل به کار گرفته شده شاهد کاهش 13 درصدی حوادث بودیم.
وی با اشاره به طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خاطر نشان ساخت: این طرح با هدف آگاهی بخشی و توانمند سازی شهروندان، راهنمایی مسافران در اماکن تاریخی و داشتن سفری ایمن و سالم، کمک به آسایش و آرامش مسافران، ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی در بین جوانان با برپایی 20 پست ایمنی و سلامت و 7 پست خیمه نماز در ورودی شهرهای استان و با همکاری یک هزار و 80 نفر روز از کارکنان و اعضای جوانان به مدت 18 روز در 9 شعبه استان برای چهاردهمین سال متوالی برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در این ایام 145 هزار و 389 نفر مسافر به پست های ایمنی و سلامت استان مراجعه کردند که از جمله فعالیت های این پست ها می توان به توزیع بروشور، نقشه گردشگری استان و شهرستان ها، دعای سفر، مجله ماه نو، مجله پیام هلال، مجله اذان، آموزش ایمنی در خانواده و سایر محصولات فرهنگی اشاره کرد.
وی ، ایجاد فضاهای دوستدار کودک، طرح سحاب، آدرس دهی به مسافرین، نمایشگاه کتاب، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، ایستگاه نقاشی و ایستگاه سلامت برای گرفتن تست قند و فشار را از دیگر فعالیتهایی این نهاد عنوان کرد و افزود این طرح با استقبال بسیار خوب مسافرین همراه بودو7115/ 556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن