تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820655399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان اضطراري 33 هزار نفر طي بارش‌هاي اخير در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۳۹ب.ظ)
مدير کل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي خبر داد؛ اسکان اضطراري 33 هزار نفر طي بارش‌هاي اخير در استان مدير کل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي گفت: طي بارش هاي ديروز و ديشب، 39 مورد تصادف به علت لغزندگي جاده ها به وقوع پيوست، که خوشبختانه هيچ‌گونه تلفاتي در بر نداشت.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، حجت‌علي شايان‌فر با اشاره به بارش‌هاي که بر اثر استقرار سامانه‌ي جوي اخير بر روي استان، رخ داد؛ اظهار داشت: بيشترين بارش باران در شهر کاشمر با 41 ميلي متر و بالاترين ميزان بارش برف مربوط به شهر فريمان با 26 سانتي متر گزارش شده است.
وي به کولاک شش ساعته ي شب گذشته در برخي محورها اشاره کرد و افزود: با حضور موثر و تلاش هاي صادقانه ي نيروهاي عملياتي، به ويژه راهداري، هلال احمر، پليس، ارتش و سپاه، محورهاي منتهي به مشهد مقدس از ساعت 23 شب گذشته از ترافيک تخليه شد.
مدير کل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي ادامه داد: همچنين به منظور پيشگيري از وقوع تصادفات، از ساعت 16:30 ديروز محدوديت هايي در تردد براي محور تربت حيدريه- مشهد اعمال شد.
شايان فر با بيان اين که محور کاشمر- نيشابور نيز از ساعت 16 روز گذشته مسدود شد، گفت: به حدود شش هزار و 500 خودرو در راه مانده در اين دو محور امداد رساني شده، سه هزار و 840 تخته پتو و هفت هزار بسته اقلام غذايي بين آنان توزيع شده است.
وي با اشاره به اين که 33 هزار نفر در شهرستان هاي کاشمر، تربت حيدريه و مشهد اسکان اضطراري داده شده اند؛ تصريح کرد: از اين تعداد، 17 هزار نفر در تربت حيدريه، 15 هزار نفر در مشهد و هزار نفر در کاشمر با استفاده از ظرفيت مدارس، مساجد، مجتمع هاي بين راهي و منازل شخصي، اسکان داده شدند.
مدير کل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي خاطر نشان کرد: با همکاري راهداري، محورهاي مسدود شده از ساعت 10:30 دقيقه ي امروز باز گشايي شده و تردد در آن ها جريان دارد.
شايان ذکر است شب گذشته، شوراي هماهنگي مديريت بحران استان به رياست استاندار خراسان رضوي تشکيل و تمام امکانات براي امداد رساني بسيج شد.
گفتني ست معاون هماهنگي امور زائران استانداري خراسان رضوي و مدير کل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي بر چگونگي امداد رساني در محورهاي مذکور نظارت داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن