تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت 500 هزار گل بهاري در بدنه بزرگراه ها و معابر غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۳۰ب.ظ)
کاشت 500 هزار گل بهاري در بدنه بزرگراه ها و معابر غرب تهران معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 5 گفت: همزمان با اجراي طرح استقبال ازبهار بوستان ها و معابر منطقه با کاشت گل هاي بهاري مزين شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي آدينه با بيان مطلب فوق گفت: همزمان با فصل رويش به منظور افزايش کيفيت فضاي سبز، تلطيف محيط شهري ايجاد چشم انداز مناسب طرح کاشت گل هاي بهاري اجرا شد.
وي با اشاره به کاشت 400هزار پيازگل لاله تصريح کرد: کاشت پيازهاي لاله در رنگ بندي هاي متفاوت و زيبا انتخاب و اجرا شده است تا شهروندان همزمان با فرا رسيدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله باشند.
وي در ادامه از کاشت 80هزار شاخه گل شب بو در سطح منطقه خبرداد و افزود: گسترده شدن فرش گل هاي بهاري در بدنه بزرگراه ها از ديگر برنامه هاي طرح استقبال ازبهار است.
معاون شهردار منطقه 5 گفت: در ادامه اجراي اين طرح 350 هزار اصله درخت در معابر و جنگل کاري ها منطقه و100 هزار نهال در منازل شهروندان کاشته و 150 هزار نهال در بين شهروندان توزيع شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن