تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه علوم پزشکی کاشان پایلوت طرح ارتقای فعالیت فیزیکی نوجوانان انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه علوم پزشکی کاشان پایلوت طرح ارتقای فعالیت فیزیکی نوجوانان انتخاب شد کاشان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دانشگاه به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح ˈارتقای فیزیکی نوجوانانˈ در سال 93 انتخاب شده است.


به گزارش ایرنا دکتر ˈمحمدحسین اعرابیˈ روز شنبه در جلسه شورای اداری کاشان اظهار داشت: این طرح در بهار امسال با همکاری سازمان بهداشت جهانی (یونیسف) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اجرایی می شود.
وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت با عنوان ˈیک عمر سلامت با خود مراقبتیˈ افزود: مخاطبان اصلی این شعار نوجوانان به عنوان تشکیل دهندگان جامعه آینده هستند.
دکتر اعرابی کاهش تحرک فیزیکی در جامعه را یک نگرانی عام دانست و تاکید کرد: در راستای ارتقای سطح سلامت ایجاد موج و حرکت جدیدی از این بحث در تمامی سیاست ها و ادارات و ارگان ها ضروری است.
وی ارتقای سلامت جامعه را با مشارکت و هماهنگی مردم، دستگاه ها و سازمان های اجرایی امکان پذیر دانست.
وی بر لزوم تدوین برنامه سالانه خود مراقبتی در ارگان ها و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بین عموم تاکید کرد و افزود: اولین گام در بحث سلامت خود مراقبتی برنامه ریزی از راه تغییر نگرش و خودآگاهی با آموزش است.
7429/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن