تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام15 هزار ماموریت اورژانس فارس در نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انجام15 هزار ماموریت اورژانس فارس در نوروز خبرگزاری پانا: اورژانس فارس نوروز امسال 15 هزار ماموریت انجام داد .
۱۳۹۳ شنبه ۱۶ فروردين ساعت 13:59



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت:از ابتدای طرح امداد نوروزی که از 26 اسفند 92 آغاز شد و تا کنون ادامه داشته این مرکز بیش از 15 هزار ماموریت در این استان انجام داده است.
کامران فیروزی افزود: این میزان ماموریت در قالب اجرای طرح امداد نوروزی در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیانگر 20 درصد افزایش است.
وی ادامه داد: دو هزار و 400 ماموریت از مجموع ماموریت های انجام شده این مرکز در نوروز 93 مربوط به حوادث ترافیکی است که در مقایسه با ماموریت های ترافیکی سال قبل حاکی از پنج و هفت دهم درصد کاهش است.
فیروزی، تعداد مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی را دو هزار و 900 نفر اعلام و اضافه کرد: در بحث آمار فوتی های ناشی از حوادث ترافیکی نیز با توجه به این که آمارهای مختلفی دراختیار دستگاه های امدادی است، مقررشده پس از جمع بندی نهایی این آمارها از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اظهار کرد: در نوروز 93 همچنین 193 نفر در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند که در مقایسه با نوروز سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: از مجموع افراد مسموم شده 108 نفر درمحل درمان و 82 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و سه نفر جان خود را از دست دادند.
رییس مرکز اورژانس فارس اضافه کرد: در نوروز 93 بیشترین حوادث رانندگی به ترتیب در محورهای شیراز – اصفهان، شیراز – جهرم – لار و شیراز – فسا - بندرعباس رخ داد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، شمار پایگاه های این مرکز را در استان فارس 156 پایگاه برشمرد و افزود: علاوه بر این، 15 ایستگاه سلامت و پنج کمپ استقرار موقت نیز در نقاط مختلف این استان به شهروندان و میهمانان نوروزی خدمات ارائه کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن