تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای سند توسعه و برنامه ریزی شهری بهشهر بزودی آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای سند توسعه و برنامه ریزی شهری بهشهر بزودی آغاز می شود ساری – ایرنا – شهردار بهشهر گفت : سند توسعه و برنامه ریزی شهری بهشهر تدوین شده و اجرای آن بزودی آغاز می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ حمید آزموده ˈ روز شنبه در نشست شهرداران و فرماندار شهرستان بهشهر افزود : این سند توسعه شامل بخش های گوناگون شهرسازی ، ترافیک خودروها ، مبلمان شهری و گردشگری است که اجرای صحیح آن ، موجب افزایش رونق اقتصادی خواهد شد.
وی ادامه داد : شهرداری بهشهر برای اجرای کامل این سند توسعه کوتاه مدت ، نیازمند مبلغی در حدود 250 میلیارد ریال است.
شهردار بهشهر گفت : محیط اقتصادی شهر از عوامل متعددی چون رقابت پذیری شهری، شهر هوشمند و شهر خلاق به رویکردهای مورد دلخواه که توسعه و پیشرفت است ، خواهد رسید.
وی افزود : رویکرد فعال نظام مدیریت شهری در حوزه توسعه اقتصاد شهری، می تواند شهرداری بهشهر را به عاملی بسترساز برای توسعه اقتصاد ملی و محلی مبدل ساخته و آرمان تامین منابع درآمدی پایدار را محقق سازد.
شهردار بهشهر آماده سازی زیر ساخت های اساسی ، توسعه منابع انسانی و بهبود بهره وری ، تنظیم فعالیت های تاثیر گذار بخش خصوصی ، آماده ساختن خدمات و تسهیلات لازم برای پشتیبانی از فعالیت های مولد و حمایت از سرمایه گذار را از مهم ترین برنامه های شهرداری بهشهر در سال 93 معرفی کرد.
آزموده بهشهر را دارای ظرفیت فراوان در حوزه گردشگری دانست و گفت : سرمایه گذاری در بخش های گوناگون گردشگری و توسعه شهر به عنوان یکی از منابع محرک اقتصاد ، نه تنها در توسعه اقتصاد داخلی شهر بلکه در توسعه اقتصاد منطقه نیز تاثیر فراوانی دارد .
وی ادامه داد : امروزه اداره و مدیریت شهر ، بدون اعتماد و مشارکت اجتماعی شهروندان ممکن نیست و یکی از ابزارهای موثر در توسعه منابع مالی شهرداری ها ، بهره گیری از سرمایه اجتماعی است.
شهردار بهشهر بیان کرد : شناسایی نیازمندی های شهر و شهروندان و بررسی نقاط قوت و ضعف می تواند موجب اتخاذ تصمیمات بهتر و عاقلانه تر و جلوگیری از هدر رفت منابع و بودجه ها شود.ک/3
7331/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن