تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814782551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد دستگاه های خدمات رسان استان کرمانشاه در ایام نوروز مطلوب بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عملکرد دستگاه های خدمات رسان استان کرمانشاه در ایام نوروز مطلوب بود کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز برای مسافرین نوروزی و مردم استان مثبت ارزیابی می شود.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالله عزیزیˈ روز شنبه افزود: خوشبختانه عملکرد دستگاه های رسان در ارائه خدمات در ایام نوروز مطلوب و مثبت ارزیابی می شود و این موضوع در بازدیدهای سرزده و میدانی رویت و به وضوح مشاهده شده است.
وی با تقدیر از عملکرد این دستگاه ها در ایام نوروز، تصریح کرد: از 29 اسفند سال 1392 و همچنین روزهای آغازین سالجاری تا پایان تعطیلات اینجانب به صورت سرزده و میدانی از عملکرد دستگاه های ذیربط در تمامی شهرستان ها، بخش ها و حتی روستاهای دارای ظرفیت گردشگری نیز بازدید کردم و از نزدیک در جریان خدمات رسانی آنها قرار گرفتم که انصافا خدمات ارزشمند این عزیزان جای تقدیر دارد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی، این توفیقات را در سایه برنامه ریزی صحیح، تشکیل جلسات منظم و همچنین پیگیری های مستمر از سوی مدیریت ارشد استان عنوان کرد و گفت: علاوه بر اینکه عملکرد دستگاه های خدمات رسان نسبت به سال های گذشته بسیار مطلوب تر بوده از سوی دیگر با خیل عظیم گردشگران در نقاط مختلف استان روبرو بودیم که این اقدامات مثبت برای مسافرین نوروزی نشان از تلاش و جدیت های استاندار و معاونین ایشان در ایجاد بسترهای لازم و موثر برای پذیرایی و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی دارد.
وی در ادامه عملکرد دستگاه های مختلف از جمله پلیس راهور، نیروی انتظامی، مرکز فوریت های پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هلال احمر، آموزش و پرورش، پزشکان و کادر بیمارستان ها و دیگر مدیران، کارکنان و عوامل اجرایی که در ارائه خدمات به مسافرین نوروزی دخیل بوده اند، را مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کرد.
وی در پایان گفت: امیدواریم در سالجاری که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده شاهد موفقیت های روز افزون برای استان باشیم و همچنانکه در ابتدای سال با این نوع عملکرد مشاهده کردیم، با مدیریت جهادی و تلاش و پیگیری می توان توسعه، پیشرفت، بالندگی و شکوفایی بیش از پیش را در سایه وحدت و همدلی برای استان رقم زد.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن