تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش «سقراط» برای جوان محکوم به اعدام


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تلاش «سقراط» برای جوان محکوم به اعدام




دست‌اندرکاران نمایش «سقراط» هم به همت عالی «خط ویژه»‌ای‌ها به نفع جوان محکوم به اعدام پیوستند.





خبرگزاری ایسنا: دست‌اندرکاران نمایش «سقراط» هم به همت عالی «خط ویژه»‌ای‌ها به نفع جوان محکوم به اعدام پیوستند.

دست اندرکاران نمایش «سقراط» که نمایش خود را در یک ماه گذشته در تالار وحدت روی صحنه برده‌اند، یک قطعه بلیت نمایش ویژه فیلم «خط ویژه» (شنبه 16 فروردین، ساعت 20، تالار ایوان شمس) را به نفع جوانی زندانی 27 ساله محکوم به اعدام خریداری می‌کنند.

گروه تئاتر شایا که جمعه شب (15 فروردین‌ماه) در تالار وحدت میزبان علی نصیریان است، پس از اجرای نمایش خود، یک قطعه بلیت نمایش ویژه فیلم «خط ویژه» را به کارگردانی مصطفی کیایی نجات جان یکج وان محکوم به اعدام، خریداری می‌کنند و پس از آن، تماشاگران این نمایش نیز می‌توانند بلیت‌های این مراسم خیریه را تهیه کنند.

علاوه بر این، برخی از هنرمندان، بازیگران و اهالی سینما نیز در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که با حضور در این مراسم ویژه، از این حرکت خیریه به نفع این جوان زندانی حمایت می‌کنند.

همچنین، بر اساس اعلام تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خطویژه»، شنبه (16 فروردین‌ماه) در ساعت 20، این فیلم برای حمایت از یک جوان زندانی محکوم به اعدام اکران خواهد شد.

گویا این جوان ازطریق قوه قضاییه به گروه «خط ویژه» معرفی شده ومحکوم به پرداخت 300 میلیون تومان دیه است. قرار است علاقه‌مندان با حضور در سئانس ویژه نمایش این فیلم در تالار ایوانشمس، به صورت همت عالی بلیت خریداری کنند.

بنابر اعلام منصور لشگری، ‌اگر این سئانس ویژه با ازدحام جمعیت روبه‌رو شود، فیلم تاصبح به نمایش درخواهد آمد تا بخش‌هایی از دیه این جوان زندانی فراهم شود.

تالارایوان شمس در تقاطع بزرگراه کردستان و جلال‌ آل‌احمد واقع است.







تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن