تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815262460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خمین: شیعه مکتبی قوی و پایه های آن بر منطق و عقل استواراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خمین: شیعه مکتبی قوی و پایه های آن بر منطق و عقل استواراست خمین - ایرنا - امام جمعه خمین در نماز جمعه این هفته گفت: شیعه مکتبی قوی و دارای پایه هایی استوار بر منطق و عقل است و برای همه اعتقاداتش برهان قاطع دارد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدعلی حسینیˈ درمصلی امام خمینی (ره) خمین افزود: براساس آیات و روایات، دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هم در دنیا و هم در آخرت لعن شده و از رحمت و بخشایش خدا محرومند و عذاب آنها همراه با خواری و رسوایی خواهد بود.
وی اظهارداشت: وهابیون خبیث که به هیچ اصلی از اصول اسلامی پایبند نیستند و سوژه دست دشمنان می دهند، بویی از انسانیت نبرده و همانها دشمنان فاطمه زهرا (س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می باشند.
وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و بیان این روایت از امام زمان (عج) که ˈپیشوای من فاطمه (س) دختر رسول خداست و من به او اقتدا می کنمˈ، گفت: بانوان و جوانان باید درباره شخصیت حضرت زهرا (س) بیشتر مطالعه کنند، زیرا ایشان در زمینه خانه داری، شوهرداری، بچه داری، مبارزاتی، دفاع از ولایت، تقوا، قناعت، کار و تلاش الگو است و همه باید به ایشان اقتدا کنیم.
خطیب جمعه خمین در فراز دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز قطع رابطه با آمریکا در 20 فروردین 59 بیان داشت: آمریکا در این مدت نه تنها دارایی های ایران را پس نداد و از ملت ایران عذرخواهی نکرد، بلکه نوچه هایش را هم به کار گرفت و به مقابله فرستاد و اکنون اتحادیه اروپا پا به میدان گذاشته و درخواست های غیرمنطقی و نامناسب دارد.
حسینی گفت: راه اندازی دفتر ، تهیه گزارش های کذب بطور آزادانه در خصوص عدم رعایت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران ، تشکیل انجمن و فعالیت آزادانه هم جنس بازان ، آزادی سران فتنه و ملاقات آزادانه هیات های اروپایی با سران فتنه، از جمله خواسته های اتحادیه اروپا از جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: آنان بخاطر حضور ایران در مذاکرات 5+1 تصور می کنند کشورمان ضعیف شده و به خواسته های دشمنان تن در می دهد، اما کور خوانده اند مگر جوانان غیرتمند و حزب اللهی ایران مرده باشند.
خطیب جمعه خمین از مسوولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس، علما و نخبگان درخواست کرد: با جواب قاطع و مناسب به دشمنان اسلام و بخصوص اتحادیه اروپا، آنان را سرجایشان بنشانند.
588/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن