تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814808305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشبرد مذاکرات براساس منطق و استدلال قوی، توطئه های دشمن را خنثی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کیش : پیشبرد مذاکرات براساس منطق و استدلال قوی، توطئه های دشمن را خنثی می کند کیش - ایرنا - امام جمعه کیش با اشاره به روند مذاکرات کشور با 1+5 گفت: پیشبرد مذاکرات براساس منطق و استدلال قوی و از موضع قدرتمندانه از سوی دولت و تیم دیپلماسی، توطئه های دشمن را خنثی می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمینˈحسن علیدادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: پارلمان اروپا برغم اینکه در حال مذاکره با ایران اسلامی هستند، قطعنامه در زمینه تمرکز بر وضعیت حقوق بشر در ایران را تصویب می کنند و این خلاف عرف دیپلماتیک و دخالت در امور داخلی کشورمان است.
وی تاکید کرد: هم اینک که ملت و نظام اسلامی با کمال قدرت در حوزه انرژی هسته ای از حقوق خود دفاع کرده و در مقابل غرب ایستاده است باز هم شاهد اقدامات خلاف عرف دیپلماتیک از سوی طرف های غربی و اروپایی هستیم.
علیدادی با بیان اینکه این قبیل اقدامات و رفتارهای غلط و دور از عرف دیپلماتیک هیات های اروپایی در زمان حضور در ایران دخالت در امور کشور است، اظهار کرد: اینها می خواهند روند مذاکرات را در حوزه های دیگر نیز بسط دهند بنابراین تیم مذاکره کننده کشورمان باید هوشیار و با قدرت در مقابل شان بایستد.
خطیب جمعه کیش گفت: دولت و تیم مذاکره کننده بداند هر جا براساس منطق و استدلال قوی برابر دشمن ایستاده به پیروزی رسیده و این حداقل دستاوردی است که از مذاکره با غرب بدست آورده ایم.
به گفته وی، دشمن بارها اعلام کرده اگر می توانستیم پیچ انرژی هسته ای ایران را ببندیم اینکار را می کردیم لذا آنها باید بدانند ما به مذاکرات هسته ای دل خوش نکرده ایم چون دشمن را می شناسیم و می دانیم دست از دشمنی با ما بر نمی دارند.
وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا که بصورت یکطرفه از سوی آمریکا انجام شد، افزود: آنان در این 34 سال بارها از طریق مختلف تحریم و تهدید سعی کردند مانع از پیشرفت ایران اسلامی شوند ولی هرگز موفق نشدند.
علیدادی خاطر نشان کرد: در بسیاری از توطئه های آمریکا علیه ایران در این سالها اروپا نیز همراه آنها شد ولی عزم و اراده قوی ملت و اتخاذ سیاست های مقابله ای از سوی مسوولان نظام اسلامی، چیزی جز شکست و ناامیدی نصیب آنها نکرد.
وی با اشاره به تعابیری که امام راحل در خصوص آمریکا داشتند و فرمودند آمریکا گرگ است و رابطه کشورهای مظلوم با او، رابطه گرگ و میش است و یا آمریکا چپاولگر است و بدنبال غارت ثروت های کشورهای مظلوم است، افزود: این تعبیرها به خوبی ماهیت دشمن را برای همگان روشن کرده است.
امام جمعه کیش با اشاره به قدرت موشک های بالستیک ایران اسلامی که قادر است هر هدفی را در هر نقطه ای از خاک دشمن متجاوز با قدرت در هم بکوبد، گفت: دشمن از این قدرت بازدارنده و توانمندی های دفاعی کشورمان هراس زیادی دارد.
وی سپس با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه در مقابل دشمن گفت: در میدان سیاسی باید با حفظ اصول و ارزش ها و موازین خود با قدرت و قاطعیت در مقابل دشمن ایستاد و آنها را وادار با عقب نشینی کرد در غیر این صورت حضور سست، ضعیف و همراه با تفرقه در هیچ عرصه ای ما را به پیروزی نمی رساند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از کسانیکه برای رفاه، آسایش و آرامش مسافران نوروزی در جزیره کیش تلاش کردند، یادآور شد: این وحدت، همدلی و همکاری که در منطقه حاکم شده باید افزایش یابد تا شاهد تحولات بیشتری در جزیره باشیم.
خطیب جمعه کیش با بیان اینکه مسیر تکاملی به سوی پشیرفت و توسعه طی چند ماه اخیر در جزیره کیش در دوران مدیریت جدید آغاز شده، افزود: باید همه برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم.
وی در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: از همه افرادی که با اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی و مردم و مسافران نوروزی که حرمت این ایام را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی می کنیم.
وی فاطمه (س) را صدیقه طاهره که در قول و عمل راست گو است خواند و تاکید کرد: فاطمه (س) در راه دفاع از ولایت که اصلی ترین رکن اسلام است، جان خو را فدا کردند.
علیدادی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهید اهل قلم مرتضی آورینی این ایام را به همه مردم مسلمان و شهیدپرور ایارن اسلامی تسلیت گفت.
9102/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن