تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروی از فرامین رهبری موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه جیرفت: پیروی از فرامین رهبری موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود جیرفت - ایرنا - امام جمعه جیرفت گفت: پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه جیرفت با اشاره به نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در دو جبهه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می جنگند.
وی ادامه داد: تحریم های به قول آنها فلج کننده و تهاجم فرهنگی دو جبهه ای است که دشمن علیه ما می جنگد و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند که ما باید به گونه ای عمل کنیم تا توطئه دشمن خنثی شود زیرا تحقق فرامین رهبری نقش موثری در خنثی کردن توطئه های دشمن دارد.
وی گفت: اگر کشوری بخواهد مستقل و روی پای خود باشد و تحریم ها نتواند مشکلی برای آن ایجاد کند باید مال و سرمایه داشته باشد که بنا بر حساسیت و اهمیت مسایل اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال را به عنوان سال اقتصادی نامگذاری کرده اند.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: دشمن می خواهد از نظر مسایل اقتصادی ما را تحت فشار قرار دهد که داشتن اقتصادی پویا و مستقل مانع از رسیدن دشمن به اهدافش می شود.
وی تصریح کرد: دنیا از انرژی برای تولید ثروت استفاده می کند اما ما از انرژی برای سوخت، مسافرت یا ایجاد ترافیک استفاده می کنیم که باید تدبیری اندیشیده شود تا از سوخت و انرژی به جای آلوده کردن هوا و ایجاد ترافیک برای خلق ثروت ملی استفاده کنیم.
امام جمعه جیرفت همچنین با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: در این روز امام راحل مردم را برای شرکت در رفراندوم دعوت کردند و مردم با حضور خود و با 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند.
وی بیان کرد: 12 فروردین انقلاب اسلامی را به جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد و این روز یکی از اعیاد ملی ما است و امام راحل فرمودند که مردم با رای خود این عید را درست کردند.
حجت الاسلام عسکری با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه های مختلف گفت: هر جا که مردم در صحنه حضور دارند برنده خواهیم بود زیرا مردم با حضور خود در هشت سال جنگ تحمیلی موجب شکست دشمن شدند.
وی به 13 فروردین روز طبیعت اشاره و تاکید کرد:مردم باید در این روز از طبیعت و مواهب آن حفاظت کنند.
امام جمعه جیرفت گفت: با توجه به اینکه 14 فروردین مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) می باشد لذا باید در روز 13 فروردین حرمت ها حفظ شود.
وی اضافه کرد: اقدام گروه های تکفیری در هتک حرمت صحابه اسلام از جمله عمار یاسر و اویس قرنی از سوی جامعه مسلمین محکوم است.ک/2
7444/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن