تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت 100 مظنون به اقدامات تروریستی در پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازداشت 100 مظنون به اقدامات تروریستی در پاکستان اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان روز جمعه گزارش دادند: نیروهای امنیتی در عملیات ضد تروریستی در شهر بندری ˈکراچیˈ مرکز ایالت سند در جنوب این کشور ، 102 مظنون حملات تروریستی و قتل های هدفمند را بازداشت کردند.


به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی به نقل از گزارش پلیس کراچی افزودند: این عملیات طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف این شهر صورت گرفته است.
نیروهای امنیتی پاکستان همچنین مقادیری سلاح و مواد مخدر از مخفیگاه برخی تروریست های بازداشت شده کشف و ضبط کردند.
دولت پاکستان از سال گذشته، عملیات برنامه ریزی شده ای را علیه گروه های تروریستی، افراط گرایان، عاملان قتل های هدفمند و آدم ربایان در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند آغاز کرده است.
ˈمحمد نواز شریفˈ نخست وزیر پاکستان اخیرا در دیدار با مقام های ارشد دولت ایالتی سند و فرماندهان نیروهای پلیس تاکید کرد: عملیات ضدتروریستی در کراچی تا زمان برقراری کامل صلح و نابودی عاملان خشونت ها در این شهر ادامه خواهد داشت.
ˈمحمد ظهیرالاسلامˈ رییس سازمان اطلاعات پاکستان پیشتر در گزارشی درباره علل تداوم خشونت ها و فعالیت گروه های مسلح در کراچی گفته بود: بسیاری از احزاب سیاسی در ایالت سند در تشدید اوضاع نابسامان این شهر مقصر بوده و عوامل وابسته به این احزاب در اخاذی، درگیری و ربودن فعالان سیاسی و دیگر اعمال مجرمانه نقش دارند.
انفجار بمب، افزایش خشونت های فرقه ای و قتل های هدفمند در کراچی در ماه های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
کمیسیون حقوق بشر پاکستان پیشتر اعلام کرده بود: سال 2013 میلادی مرگبارترین سال برای مردم کراچی بوده و در طول این سال، سه هزار و 251 پاکستانی در جریان خشونت های سیاسی و قتل های هدفمند تروریستی به ویژه با انگیزه های فرقه ای کشته شدند.
اساق**ا.ر**1095**1566
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن