تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799655298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات استان مرکزی 38 مجروح و یک کشته برجای گذاشت/نشست زمین در اراک یک نفر را به درون گودال کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی طی دو روز گذشته/
تصادفات استان مرکزی 38 مجروح و یک کشته برجای گذاشت/نشست زمین در اراک یک نفر را به درون گودال کشاند
اراک - خبرگزاری مهر: تصادفات دو روز گذشته در محور اراک – قم، ساوه – تهران، دلیجان و بروجرد به اراک در استان مرکزی 38 مجروح و یک کشته برجای گذاشت.



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پرشکی استان مرکزی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان در محور اراک – قم در سیزدهم فروردین در نزدیکی روستای ابراهیم آباد چهار نفر را روانه بیمارستان ولی عصر ( عج) اراک کرد. واژگونی یک دستگاه مینی بوس درمحور قدیم ساوه – تهران قنبر فراهانی با بیان اینکه همچنین در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در چهاردهم فروردین درمحور قدیم ساوه – تهران هشت نفر مصدوم شدند تصریح کرد:  تصادف زنجیره ای چهار دستگاه خودرو در ساوه ابتدای اتوبان تهران – همدان در ساوه نیز هفت مصدوم در برداشت. وی ادامه داد: در چهاردهم فروردین ماه 1393 در ساعت 8:46 دقیقه چهار خودروی پیکان، پراید، پیکان وانت و نیسان با هم برخورد نمودند و باعث ایجاد تصادف زنجیره ای ساوه شد که این حادثه هفت مصدوم داشته است که چهار نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند و سه تن از مصدومین با توجه به نوع جراحات در محل حادثه درمان شدند. فراهانی از برخورد دو دستگاه خودرو پراید در دلیجان خبر داد و گفت: در این حادثه نیز که در روز پنجشنبه در شهر دلیجان کیلومتر 25 محور نراق – دلیجان اتفاق افتاد هشت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند. لغزندگی جاده 12 مجروح و یک کشته بر جای گذاشت وی با بیان اینکه به دنبال بارش برف بهاری در استان مرکزی و لغزندگی جاده ها، یک اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون برخورد نمود و موجب مصدوم شدن دوازده نفر و کشته شدن یک نفر دیگر شد گفت: در ساعت 00:50 دقیقه بامداد پنج شنبه در محور بروجرد به اراک حادثه آفرید که با توجه به تعداد بالای مصدومین بلافاصله چهار واحد امدادی اورژانس 115 و یک واحد امدادی حلال احمر به محل حادثه اعزام شد. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پرشکی استان مرکزی اضافه کرد: تکنسینهای اورژانس بعد از رسیدن به محل حادثه ضمن مدیریت صحنه و تریاژ به ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومین پرداختند و مصدومین این سانحه رانندگی را به بیمارستانهای چمران شهر بروجرد و حضرت ولی عصر(عج) اراک منتقل نمودند. وی اظهارداشت: متاسفانه یکی از مصدومین حادثه به علت بالا بودن شدت جراحات قبل از رسیدن واحدهای امدادی جان خود را از دست داده بود و اندیکاسیون احیای قلبی و ریوی نداشته است.  

مسمومیت 15 نفر با گازمنوکسید کربن فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود از مسمومیت 15 نفر با گازمنوکسید کربن در شهر وفس کمیجان و رازقان زرندیه خبر داد و گفت: تکنسینهای اورژانس پس از دریافت گزارش و به محض رسیدن بر بالین مصدومین  در وفس مشاهده نمودند که تعداد 10 نفر از افرادی که در این ساختمان بوده اند دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند، که خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به آنها داده شد و آنها به بیمارستان امام علی (ع) شهر کمیجان انتقال داده شدند. وی با اشاره به علت وقوع حادثه گفت: علت این حادثه مسدود شدن دودکش بخاری گازی بوده است که متاسفانه اهالی ساختمان قبل از اینکه از این وسیله گرمایشی استفاده نمایند راههای خروجی دودکش را بازدید نکرده بودند. این مقام مسئول با بیان اینکه در حادثه رازقان شهر زرندیه نیز  پنج نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند گفت:  این حادثه در حالی اتفاق افتاده است که 2:38 دقیقه از چهاردهمین روز بهار می گذشت که بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه واحدهای امدادی اورژانس 115 زرندیه به محل حادثه اعزام شدند و مسمومین حادثه را ضمن ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان آسیابک این شهر انتقال دادند. 134 ماموریت اورژانسی در روز طبیعت وی با بیان اینکه در سیزدهم فروردین ماه نیز تکنسینهای اورژانس استان مرکزی 134 ماموریت اورژانسی انجام دادند اظهارداشت: از این تعداد75  مورد ماموریت مربوط به شهرهای استان و 59 مورد هم در جاده های استان مرکزی انجام شده است. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه در این روز 111 ماموریت غیر تصادفی در شهر و جاده های استان انجام شد گفت:  23 مورد ماموریت تصادفی در شهر و جاده های استان در روز طبیعت انجام شد.  

  نشست زمین در اراک یک نفر را به درون گودال کشاند فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود از نشست زمین در منطقه شهرک علی ابن ابی طالب اراک خبر داد و گفت: نشست زمین در  انتهای خیابان سی متری فوتبال اراک یک نفر را به درون گودال کشاند. وی اضافه کرد: در در ساعت 15:57 دقیقه روز پنج شنبه طی تماسی به مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک گزارش شد که درحیاط یک مجتمع مسکونی در شهرک علی ابن ابی طالب انتهای سی متری قسمتی از زمین فرونشسته است و در اثر این اتفاق مرد 43 ساله ای که در محل حادثه بوده است در داخل حفره ایجاد شده سقوط کرده است. وی بیان داشت:  بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس 115 به محل اعزام و بعد از 4 دقیقه بر بالین مصدوم حاضر شدند و به مصدوم حادثه که توسط نیروهای مردمی از درون گودال خارج نموده شده بود خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه  و جهت بررسی به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل نموده شد.  


۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن