تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813166539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار بازیکن صبای قم از دیدار با تیم مس کرمان محروم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال/
چهار بازیکن صبای قم از دیدار با تیم مس کرمان محروم شدند
قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم در دیدار خارج از خانه این هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون حضور چهار بازیکن کلیدی خود به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.



به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از یکشنبه هفدهم فروردین ماه وارد هفته چهاردهم نیم‌فصل دوم خود می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری به صورت همزمان در هشت مسابقه مهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران با فولاد خوزستان و راه آهن سورینت با پرسپولیس تهران حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، در شهر کرمان جدال صبای قم و مس کرمان یکی از بازی‌های مهم هفته به شمار می‌رود. شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در حالی این هفته برابر تیم فوتبال مس کرمان صف آرایی می‌کنند که این پانزدهمین و آخرین بازی خارج از خانه آن‌ها در لیگ سیزدهم محسوب می‌شود و صبا قصد دارد با تمام توان در مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ صف‌آرایی کند. صبای قم از 14 بازی خارج از خانه قبل خود 3 پیروزی، 3 تساوی و 8 باخت در کارنامه دارد و از 14 دیدار داخل خانه نیز 5 باخت، 4 تساوی و 5 پیروزی به دست آورده است تا با اندوخته 31 امتیازی هم‌اکنون در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بایستد. حالا نوبت به دیدار حساس خارج از خانه شاگردان مرفاوی در مقابل تیم فوتبال مس کرمان رسیده است و صبای قم در حالی بابر حریف کرمانی خود صف آرایی می‌کند که از بداقبالی مرفاوی، چهار بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت. در واقع چهار بازیکن کلیدی تیم صبای قم از دیدار خارج از خانه این هفته در مقابل تیم مس کرمان محروم هستند و 2 نفر آنها به سبب آسیب‌دیدگی و 2 نفر دیگر به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌توانند در ترکیب اصلی مقابل تیم مس کرمان حاضر باشند. مرتضی کاشی که هفته های زیادی است از مشکل آسیب دیدگی رنج می برد، همچنان نمی‌تواند صبای قم را در بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همراهی کند، ضمن اینکه محسن بیات نیز هفته های زیادی است که مصدوم شده و امکان همراهی صبا را ندارد. بازیکنان محروم صبای قم از دیدار خارج از خانه با تیم فوتبال مس کرمان روزبه چشمی و مجید حیدری مدافعان میانی و کناری صبا هستند که در دیدار هفته بیست و هشتم با ذوب آهن اصفهان سه اخطاره شدند و نمی توانند برابر مس کرمان برای صبا بازی کنند. در حالی که صبا آسودگی خاطر بیشتری برای حضور در این میدان دارد، تیم مس کرمان با کوله باری از امید به کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز در این بازی داخل خانه برابر تیم فوتبال صبای قم صف‌آرایی می‌کند تا بلکه خود را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کرده و به رقابت پلی آف با تیم سوم لیگ دسته اول برود. صبای قم از بازی‌های قبل خود 31 امتیاز در کارنامه دارد و هم اکنون تیم رده دهم جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، اما تیم مس کرمان با 20 امتیاز در رده شانزدهم و آخر جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.  




۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن