تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلیک گلوله پلیس بحرین به مخالفان دولت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شلیک گلوله پلیس بحرین به مخالفان دولت تهران- ایرنا- پلیس بحرین روز پنجشنبه در مراسم تشییع جنازه یک شهروند شیعه در جنوب منامه پایتخت این کشور با تظاهرکنندگان مخالف دولت درگیر شد و برای متفرق کردن آنان، گاز اشک آور و گلوله های ساچمه ای شلیک کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، این درگیری در روستای ˈالعکرˈ در جنوب منامه و پیش از برگزاری مسابقه اتومبیلرانی جایزه بزرگ موسوم به ˈفرمول یک ˈ رخ داد.
ناآرامی های سال 2011 به لغو مسابقات فرمول یک انجامید ولی با وجود ادامه خشونت ها در بحرین، این مسابقات در سال های 2012 و 2013 برگزار شد.
قرار است این مسابقه بین المللی، از چهارم تا ششم آوریل سال جاری میلادی در بحرین برگزار شود.
به گفته برخی شاهدان عینی، بعد از مراسم تشییع جنازه ˈحسین شرفˈ که روز سه شنبه بر اثر آتش سوزی در منزلش جان سپرد، تعدادی از جوانان مخالف دولت روز پنجشنبه با پلیس درگیر شدند که پلیس برای متفرق کردن آنان گاز اشک آور و گلوله های ساچمه ای شلیک کرد.
شاهدان عینی افزودند: صدای چند انفجار را بعد از مراسم تشییع جنازه این فرد شنیده اند اما علت آن هنوز مشخص نشده و پلیس نیز در این رابطه اظهار نظری نکرده است.
دولت بحرین قیام دموکراسی خواهی مردم این کشور در سال 2011 را با کمک نیروهای عربستان فرونشاند اما همچنان اعتراض ها به دولت ادامه دارد و نیروهای رژیم معترضان را سرکوب می کنند.
بحرین در سه سال گذشته در حال دست و پنجه نرم کردن با ناآرامی های اکثریت مسلمان شیعه در این کشور است که خواستار اصلاحات سیاسی و پایان یافتن تبعیض در این کشور هستند.
**مترجمام**1480**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن