تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجوم چينی‌ها به کره جنوبی برای گواهينامه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هجوم چينی‌ها به کره جنوبی برای گواهينامه
کد خبر: ۳۹۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲ - 03 April 2014


بسیاری از شهروندان چین برای دریافت گواهینامه رانندگی به کشور کره جنوبی می روند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، چینی ها که پیش از این علاقه شدید خود را به موسیقی، فیلم های تلویزیونی و محصولات کره جنوبی نشان داده اند اخیرا تمایل شدیدی به دریافت گواهینامه رانندگی از کره جنوبی پیدا کرده اند. علت هم آن است که افراد متقاضی در چین برای دریافت گواهینامه رانندگی حدود یک سال باید منتظر بمانند و حدود 420 دلار هم بپردازند.

 این در حالی است که زمان دریافت گواهینامه رانندگی در کره جنوبی و هزینه آن بسیار کم تر است به همین علت شمار زیادی از شهروندان چین تلاش می کنند با سفر به کره جنوبی در این کشور گواهینامه رانندگی دریافت کنند.

شهروندان چین که در کره جنوبی گواهینامه رانندگی دریافت می کنند بعد از ورود به کشورشان و گذراندن یک آزمون کتبی می توانند گواهینامه خود را به گواهینامه چینی تبدیل کنند.

وانگ یینگ فان شهروند چهل و شش ساله چینی که برای دریافت گواهینامه رانندگی به کره جنوبی سفر کرده است گفت دریافت گواهینامه رانندگی در کره جنوبی بسیار راحت است و تبدیل این گواهینامه در چین هم بسیار سریع و راحت است.

تنها در یک مرکز آموزش رانندگی در حاشیه سئول ماهیانه حدود دویست شهروند چینی برای دریافت گواهینامه رانندگی ثبت نام می کنند.

هر شهروند چینی برای دریافت گواهینامه رانندگی در کره جنوبی به یک هفته زمان نیاز دارد. با توجه به آن که مربیان کره جنوبی زبان چینی نمی دانند بخش عمده ای از آموزش های رانندگی را با زبان ایما و اشاره به کارآموزان چینی انتقال می دهند.

کره جنوبی قوانین آموزش رانندگی را تسهیل کرده و مدت آموزش را از سیزده ساعت به شش ساعت کار عملی کاهش داده است. این اقدام باعث شده است حدود هفتاد هزار شهروند چین بتوانند گواهینامه رانندگی کره جنوبی را دریافت کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن