تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812526560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار سلیمانی: مدیریت ها باید براساس تفکر جهادی انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار سلیمانی: مدیریت ها باید براساس تفکر جهادی انجام شود بم، کرمان - ایرنا - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مدیریت ها باید براساس تفکر جهادی و مقاومتی انجام شود.


به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حاج ˈقاسم سلیمانیˈ روز پنجشنبه در ششمین یادواره 512 شهید شرق استان کرمان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد شهدا افزود: در تاریخ همواره دو مقوله ˈحرکت ها و شخصیت هاˈ در تغییر و تعیین حرکت ها تاثیر فراوان داشتند و تاریخ انسان ها و قومیت ها و کشورها را در ابعاد مختلف از جمله بعد فرهنگی تحت تاثیر قرار داده اند.
وی پیامبر اسلام را یکی از این شخصیت ها برشمرد که تاثیر اساسی و زیربنایی در فکر، حرکت، اندیشه و روش اداره یک جامعه گذاشت.
وی گفت: انقلاب اسلامی در زمان کنونی یکی از حرکت هایی است که مسیر 500 ساله تاریخ را تحت تاثیر خود قرار داد.
سردار سلیمانی، این حرکت را فرهنگی برگرفته از دل اسلام توصیف کرد که در راس آن شخصیتی برجسته بنام امام خمینی (ره) حضور داشت.
وی افزود: امام راحل معلمی حقیقی بود که پا به پای این تفکر حرکت کرد تا آن را به منصه ظهور برساند.
وی گفت: طول دوره جهان اسلام مسیر قهقرایی و سیر نزولی را طی می کرد که امام این مسیر نزولی را متوقف کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: در دل این پدیده دفاع مقدس وجود دارد و این جنگ مکمل انقلاب بود حتی اگر ناخواسته بر ما تحمیل شده باشد.
وی اظهار کرد: جنگ صدها شخصیت تاثیر گذار و متحول زا را درون خود تربیت کرد و هریک از شهدا از جمله شهید باکری، شهید دریجانی و شهید مرادی برای خود و ما امام بودند.
وی رهبر معظم انقلاب را امام شناسی واقعی و حقیقی خواند و افزود: مهمترین درس امام، اول درک حقیقی از دشمن و دوم درک حقیقی از توان خود است و این ادراک ها تبلیغی و احساسی نبود بلکه مصداق بارز جمله ما می توانیم از سوی امام بود.
سردار سلیمانی گفت: رشد معجزه آسایی در کشور ما انجام گرفته است و همه کسانی که ما را تحریم کرده اند وقتی به ایران می آیند از نعمت های موجود متعجب می شوند.
وی پیروزی در جنگ را پیروزی کامل در همه ابعاد دانست و بیان کرد: جنگی پیروز است که در همه ابعاد نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و مدیریتی پیروز شده باشد و پیروزی تنها تصرف زمین نیست و جنگ هشت ساله جنگی است که علمای دینی هم به آن افتخار می کنند.
وی افزود: امروز دو نسل جوان و نوجوان بعد از رزمندگان می توانند در راه اقتدار میهن گام بردارند.
یادگار دوران دفاع مقدس، کاروان های راهیان نور را نمونه ای تاثیرگذار بر جوانان توصیف کرد و گفت: امروز آن پارچه چفیه که در گذشته کمتر به آن اعتنا می شد به اعتبار و قدرت تبدیل شده و بر گردن روحانیت و ولی فقیه حتی در جلسات رسمی استفاده می شود و نماد مقاومت ماست.
وی ادامه داد: کارهای فرهنگی که امروز برای شهدا و خانواده شهدا انجام می دهیم در آینده اثر می گذارد و اگر صد سال دیگر هم بگذرد همین تحسین و افتخار به قبور شهدا وجود دارد.
سردار سلیمانی، تاکید کرد: برگزاری مراسم به یاد شهدا منت بر شهدا نیست و بهترین کلاس درس اخلاق است و باید احترام به خون شهدا که در مسیر انقلاب ریخته شده اند را تداوم بخشیم.
وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره و بیان کرد: امسال با توجه به نامگذاری آن و وجود افراد خدوم و بسیجی در استان، فرصت مناسبی برای توسعه استان کرمان است.
وی استاندار کرمان را یکی از همسنگرانش در دوران دفاع مقدس خطاب کرد و از رزم حسینی به عنوان شهیدی زنده یاد کرد که در دفاع مقدس بارها تا پای شهادت هم پیش رفته است.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: فرصت مناسبی است تا از تفکرات جهادی و بسیجی استاندار برای توسعه استان بهره گرفت.
وی همچنین وجود چهار شهرستان در شرق استان را نشان توسعه سیاسی و اقتصادی بم دانست و گفت: لقب دارالصابرین را که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به بم اعطا شده برازنده بم است. وی تصریح کرد: این لقب بواسطه اینکه مردم بم از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند اعطا شده است و بم مصداق دارالصابرین و امروز نیز دارالشاکرین است.
سردار سلیمانی، تقدیم بیش از 500 شهید بم به انقلاب را در کنار رزمندگان و جانبازان سرافراز این شهر کارنامه درخشان مردم بم توصیف کرد و گفت: این آمار به نسبت جمعیت بم و شهرستان های شرقی، آمار قابل توجهی است.
وی زلزله بم را امتحان الهی توصیف کرد و افزود: در پس این امتحان، نشان محبت مردم بم به اهل بیت (ع) که در تاسوعا و عاشورا رقم خورد از دیگر افتخارات مردم بم به شمار می رود.
وی تصریح کرد: عزاداری تاسوعا و عاشورای بم که مهمترین و برترین اجتماع به نسبت جمعیت این شهرستان می باشد، کرمان را در ایران مفتخر کرده است.
یادواره 512 شهید شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر با قرائت دکلمه و برگزاری مراسم مداحی همراه بود.ک/2
7433/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن