تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهبندان و لغزندگی مسیرهای مازندران به تهران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: راهبندان و لغزندگی مسیرهای مازندران به تهران


در حالی که بارش پراکنده باران بهاری، امروز بیشتر شهرها و ارتفاعات مازندران را فرا گرفته است، ترافیک جاده های ارتباطی این استان به تهران سنگین و مسیرها لغزنده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ناپایداری و کاهش حدود چهار درجه ای دمای هوای مازندران، از عصر چهارشنبه در بیشتر مناطق این استان آغاز شده و وضع جوی استان در روز پنجشنبه با بارندگی و در ارتفاعات به صورت برف، وزش باد و کاهش دما مواجه کرده است.

بارش باران در مازندران سبب آبگرفتگی معابر اصلی و خیابان های برخی شهرهای استان شده و سطح جاده های برون شهری استان نیز لغزنده گزارش شده است. روزهای یکشنبه و دوشنبه همین هفته نیز بارش شدید باران و برف در برخی شهرها و ارتفاعات مازندران باعث کاهش حدود 20درجه ای دمای هوا در این استان و غافلگیری مسافران نوروزی شده بود.

ناپایداری وضع جوی مازندران در چهاردهمین روز از فصل بهار سبب راهبندان در جاده های (هراز، کندوان و سوادکوه) به سمت تهران شده و مسافران نوروزی استان را وادار به بازگشت زودتر کرده است.

درهمین حال، اداره کل هواشناسی مازندران، بیشینه دمای هوای امروز در این استان را با کاهش چهار درجه دما نسبت به روز گذشته حدود 14 درجه بالای صفر و کمینه دمای امشب ساری نیز با سه درجه کاهش نسبت به شب گذشته به هفت درجه سلسیوس بالای صفرپیش بینی کرد.

این اداره کل، وضع هوای استان را در روز جمعه نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد و از اواخر شب به تدریج با کاهش ناپایداری اعلام کرد.

اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان استان در اوائل هفته آینده با ورود یک جریان توده هوای کم فشار نیمه ابری تا ابری به تدریج همراه با بارندگی، وزش باد، مواج شدن دریا و کاهش نسبی دما خواهد بود.

در همین زمینه، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، وضعیت تردد در سه محور مواصلاتی (هراز ، کندوان و سوادکوه) به سمت تهران را دارای ترافیک نیمه سنگین و در برخی مناطق سنگین و سطح جاده ها را لغزنده اعلام کرد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: محور هراز از تونل شماره یک تا امامزاده هاشم و در محور کندوان از پل زنگوله تا تونل کندوان و محور سوادکوه از قائمشهر تا شیرگاه ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی از هموطنان خواست، با توجه به لغزنده بودن سطح جاده های استان برای عبور از جاده های کوهستانی تجهیزات مناسب به همراه داشته و با رعایت سرعت مطمئنه پایان تعطیلات نوروزی را به کام هم تلخ نکنند.


پنج شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن