تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره 22 شهید اصناف نکا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یادواره 22 شهید اصناف نکا برگزار شد ساری- ایرنا- یادواره 22 تن از شهدای اصناف نکا با هدف تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهیدان ، در این شهر برگزار شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ رضا اصلانیˈ از اساتید حوزه و دانشگاه روز پنجشنبه در آیین یادواره شهدای اصناف نکا در مسجد سعادت مهرآباد این شهر اظهار کرد: شهادت از بالاترین درجات قرب الهی است ونصیب کسانی می شود که خالصانه در راه خدا و دین او گام بردارند.
وی با بیان اینکه در بین شهدا از هر صنفی شهید داریم گفت: شهیدان راه سعادت و جاودانگی را برای خود انتخاب کردند و بیمه کننده انقلاب ما هستند که ما باید در ادامه راهشان با اطاعت از رهبری و توجه به وصایای شهدا و امام شهدا حرکت کنیم.
حجت الاسلام اصلانی استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه ائمه اطهار(ع) به شهادت رسیدند تا اسلام باقی بماند، گفت: امروز در سالروز شهادت دخت نبی اکرم، فاطمه زهرا (س) باید در جهت نهادنیه کردن فرهنگ فاطمی در جامعه تلاش شود.
وی با بیان اینکه اسلام برتر از هر چیز است یادآور شد: اولیاء الهی برای برقراری اسلام مشقت های فراوانی را تحمل کردند و امروز ما باید پیام رسان دستورات الهی و اسلامی و ارزش ها به جوانان جامعه باشیم.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه اسلامی یک ضرورت است و جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت هدایت می کند که همه ما باید در این راستا گام برداریم.
اصلانی باتاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، تصریح کرد: راه شهیدان راه عزت و سعادت است و هر کس خواهان عزت و سعادت دنیا و آخرت است باید دراین مسیر حرکت نماید.ک3/
7332/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن