تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814620933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای هلال احمرسیستان وبلوچستان به6456حادثه دیده خدمات رسانی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ویژه تعطیلات نوروز / نیروهای هلال احمرسیستان وبلوچستان به6456حادثه دیده خدمات رسانی کردند زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان در طرح نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه امسال به شش هزار و 456 نفر حادثه دیده خدمات رسانی کردند.


ˈرسول راشکیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: امدادگران هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت 108 حادثه جاده ای ، سیلاب، کوهستان و دریایی را پوشش دادند که بیشتر این عملیات های در حوزه محورهای ارتباطی بوده است.
وی اظهار داشت: همچنین پنج هزار و 830 نفر از گردشگران و مسافران نورزی در این مدت برای نصب چادرهای خود از محل های اسکان اضطراری هلال احمر سیستان و بلوچستان استفاده کردند.
وی با اشاره به خدمات بسیار متنوع حوزه جوانان هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 329 هزار و 539 نفر از خدمات پست های جوانان هلال احمر، 33 هزار و 889 نفر از خدمات طرح ملی سحاب ( سامانه حرکت های امدادی و بشر دوستانه ) و 24 هزار و 614 نفر از خمیه های نماز هلال احمر بهره گرفتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 66 هزار و 114 کودک در طول تعطیلات نورز از وسائل بازی موجود در چادرهای دوستار کودک مستقر در جاده های استان استفاده کردند.
راشکی افزود: 11 هزار و 388 نفر در پست های ایمنی و سلامت هلال احمر سیستان و بلوچستان ویزیت شدند.
7307
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن