تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقامه نمازجماعت ظهروعصردر7بوستان همزمان باروزطبیعت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شهردار منطقه 18خبرداد :
اقامه نمازجماعت ظهروعصردر7بوستان همزمان باروزطبیعت
شهردارمنطقه 18گفت : همزمان بافرارسیدن روز طبیعت ، نماز جماعت ظهر و عصر با هدف ترویج شعائراسلامی و اعتقادی ، بطور همزمان در تعداد 7 بوستان اقامه خواهد شد.
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،دکتر وحید نوروزی که به تشریح رئوس برنامه ها و اقدامات شهرداری این منطقه به مناسبت فرارسیدن روزطبیعت پرداخته بود،ضمن بیان مطلب فوق افزود:درراستای ارائه خدمات مطلوبتربه شهروندان وگردشگران نوروزی،حوزه معاونت شهری وعوامل اجرائی درنواحی هفتگانه منطقه ازنخستین ساعات روز12فروردین ماه به حالت آماده باش درآمده ونسبت به تجهیز تعداد 86بوستان وسایرمراکزتفریحی اقدامات لازم را به انجام رسانیدند.
 
وی همچنین ادامه داد :نصب ده ها تخته بنرهای اطلاع رسانی،تعداد 30مخزن بزرگ ویژه تفکیک پسماندهای خشک و ترازمبداء به همراه توزیع بیش از10هزارکیسه زباله میان شهروندان ، ازجمله تدابیردرنظر گرفته شده جهت حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ بازیافت میان شهروندان وگردشگران نوروزی است.
 
به گفته نوروزی،رهاسازی ماهی های قرمزخانگی شهروندان وگردشگران نوروزی دردریاچه بوستان قائم و استقرار کیوسکهای اطلاع رسانی در بوستانها از دیگر برنامه های شهرداری منطقه 18 به مناسبت روز طبیعت می باشد.
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن