تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816664019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک نیمه سنگین در 10 جاده/اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور تا ۱۶ فروردین


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ترافیک نیمه سنگین در 10 جاده/اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور تا ۱۶ فروردین جامعه > پلیس - ترافیک در جاده های کرج- چالوس، بجنورد - اسفراین، دزفول- اندیمشک، شوش- اندیمشک، شوشتر- اندیمشک، بهبهان- زیدون، قم- سلفچگان قم- کاشان، آزادراه های تهران- قم و کرج- قزوین نیمه سنگین است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی ترافیک در ابتدای جاده کرج چالوس ( از تونل کندوان به کرج) و باند شمالی آزادراه کرج- قزوین (از پل حصارک تا پل کردان ) خراسان شمالی (جاده  بجنورد به اسفراین ) خوزستان ( جاده های دزفول- اندیمشک، شوش- اندیمشک، شوشتر- اندیمشک، بهبهان- زیدون ) قم ( جاده های قم به سلفچگان و و قم به کاشان ) و در آزادراه تهران به قم نیمه سنگین گزارش شد و در استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و اصفهان بارش پراکنده باران اعلام شد. سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

بارش برف در جاده سمیرم - شهرضا
معاون عملیات پلیس راه به نسیم آنلاین گفت: هم‌اکنون در جاده سمیرم - شهرضا بارش برف و در بیشتر راه‌های استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمان و جاده های شهرکرد - ایذه، اصفهان - شیراز و اصفهان - شهرکرد، بارش باران اعلام شده است. ترافیک در جاده چالوس نیمه سنگین است.
سرهنگ صمد اسفندیاری درباره وضعیت ترافیکی راه‌ها گفت: در حال حاضر، ترافیک در جاده کرج- چالوس ( از تونل کندوان به سمت کرج)، باند شمالی آزادراه کرج- قزوین (از پل حصارک تا پل کردان)، خراسان شمالی (جاده بجنورد به اسفراین)، خوزستان (جاده های دزفول- اندیمشک، شوش- اندیمشک، شوشتر- اندیمشک، بهبهان- زیدون)، قم (جاده های قم به سلفچگان و و قم به کاشان ) و در آزادراه تهران به قم نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک خروجی تمام محورهای فارس سنگین است/ هشدار درباره لغزندگی جاده‌ها
 فرمانده پلیس راه استان فارس وضعیت ترافیک در محورهای خروجی این استان را سنگین اعلام کرد.
سرهنگ کسری سیروسی  به مهر گفت: در حال حاضر تمامی جاده های خروجی استان ترافیک سنگینی دارد و تردد در این خروجی‌ها به کندی صورت می‌گیرد.
وی افزود: جاده شیراز - اصفهان یکی از جاده های شلوغ این استان است به گونه‌ای که ترافیک سنگینی در این محور وجود داشته و عبور و مرور را با مشکل روبه رو کرده است.
فرمانده پلیس راه استان فارس اظهار داشت: علاوه بر این جاده نورآباد - گچساران، جاده شیراز - بوشهر هم ورودی و هم خروجی ترافیک سنگینی دارد از این رو ضروری است که رانندگان به توصیه های پلیس توجه کنند.
سرهنگ سیروسی در ادامه سخنان خود با اشاره به لغزنده بودن جاده های استان بیان کرد: بارش باران در استان موجب لغزنده بودن و آبگرفتگی برخی از جاده های مواصلاتی شده است.
وی تاکید کرد: در این راستا ضروری است شهروندان توجه ویژه ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته و از ارتکاب تخلف بویژه تخلف های حادثه ساز پرهیز کنند.

ترافیک در جاده های استان زنجان سنگین است
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه حجم ترافیک در جاده های استان سنگین است به مهر گفت: در این راستا تردد به کندی انجام می‌گیرد.
سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی ترافیک در جاده های استان بسیار سنگین است.
وی، اظهار داشت: تردد در جاده های زنجان به میانه، زنجان به قزوین و بیجار به خرمدره بسیار سنگین بوده و تردد به کندی انجام می‌گیرد.
جانشین پلیس راه استان زنجان، به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت جانی خود و دیگران را تضمین کنند. ترافیک سنگین در مبادی خروجی مشهد
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: وانت بارها در صورت مشاهده هرگونه حمل سرنشین و عدم رعایت قانون، توقف و اعمال قانون خواهند شد.
سرهنگ محمد صفایی ضمن اعلام وضعیت ترافیکی راه های خروجی مشهد، به مهر گفت: خروجی مشهد به سمت شهید شوشتری ترافیک سنگینی دارد.
وی ادامه داد: در جاده فریمان به بهشت رضا و محور سد کارده هم شاهد ترافیک سنگینی هستیم ولی در جاده کلات ترافیک نیمه سنگین است.
سرهنگ صفایی اظهار کرد: خروجی مشهد به سمت دور برگردان گلمکان ترافیک زنجیره‌ای و سنگین است که حاکی از خروج زائران و مسافران به سمت شهرهای مقصد است.
وی با بیان اینکه تدابیر خاصی برای این روز انجام شده است افزود: با انجام این تدابیر از ابتدای صبح تاکنون شاهد هیچ حادثه ای نبوده‌ایم.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی ضمن تشکر از راننده کامیون ها گفت: از ابتدای امروز با ممنوعیت تردد کامیون‌ها شاهد تردد هیچ کامیونی نبوده‌ایم و انتظار داریم رانندگان وانت بار هم از حمل سرنشین خودداری کنند.
وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه حمل سرنشین توسط وانت بار ها ضمن توقف و اعمال قانون از ادامه طی مسیر آنها جلوگیری می‌شود و امیدواریم با رعایت قانون از سوی این رانندگان شاهد خاطره تلخی در آخرین روز تعطیلات نوروزی برای آنها نباشیم. بازگشایی 80 درصد راه‌های مواصلاتی مسدود شده ورزقان
رئیس اداره‌ی راه و شهرسازی شهرستان ورزقان گفت: بارش برف به همراه کولاک شدید همه‌ی راه‌های ارتباطی ورزقان را مسدود کرده بود که با تلاش راهداران تاکنون 80 درصد این راه‌ها بازگشایی شده است.
به گزارش ایسنا، اصغر محمودی‌اصل در جمع خبرنگارن افزود: 20 درصد باقی‌مانده‌ی راه‌های مسدود شده مربوط به روستاهای صعب‌العبور و کوهستانی است که می‌کوشیم در کمترین زمان ممکن این مسیرها نیز بصورت 100 درصد بازگشایی شود.
وی با بیان اینکه در صورت تحقق این مهم بازگشایی کامل راه‌های ارتباطی ورزقان که نزدیک به 800 کیلومتر است، به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این زمینه 40 نفر با 18 دستگاه برفروبی از نخستین ساعات بارش برف در این شهرستان در تلاش هستند. اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور تا ۱۶ فروردین
وزارت راه و شهرسازی محدودیت های ترافیکی جاده های کشور تا شانزدهم فروردین را اعلام کرد.
با عنایت به افزایش حجم سفر در تعطیلات نوروز سال 1393 و افزایش تردد در جاده های کشور، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی برای طرح نوروزی از تاریخ 26/12/92 تا 16/1/93 که با مشارکت سازمان راهداری وزارت راه وشهرسازی و پلیس راه راهور ناجا تهیه شده برای آگاهی شهروندان اعلام می شود.
متن کامل محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تا شانزدهم فروردین به شرح زیر است:
کلیات: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها، بزرگراهها و جاده هایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع خواهد بود در تمامی جاده های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می­ شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می­ شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند عملیات اجرایی
جاده کرج- چالوس: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در جاده کرج- چالوس وبالعکس ممنوع می‌باشد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 21:00 روز پنجشنبه تا 9:00 روز جمعه مورخ 1/1/93 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 24:00 مورخ 29/12/92 تا ساعت 9:00روز جمعه 1/1/93 از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت00 :20 روز جمعه مورخ 1/1/93 تا ساعت 08:00 بامداد روز شنبه مورخ 2/1/93 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 23:00 روز جمعه مورخ 1/1/93 تا ساعت 00 :08 روز شنبه 2/1/93 از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کرج-چالوس از ساعت 12:00 روزهای 4، 8، 13، 14 ،15 و 16/1/93 تا 03:00 بامداد روزهای بعد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 03:00 بامداد روز های بعد، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 تا 24:00 روز 12/1/ 93 ازمیدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمتا تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است جاده هراز: تردد انواع تریلر در جاده هراز کماکان ممنوع است تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 روز سه شنبه مورخ 27/12/1392 تا ساعت 01:00 بامداد روز سه شنبه مورخ 5/1/1393 و از ساعت 06:00 روز پنج­شنبه مورخ 7/1/1393 تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 9/1/93 و از ساعت 12:00 روز دوشنبه مورخ 11/1/1393 تا ساعت 12:00 ظهر روز شنبه مورخ 16/1/1393 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است
تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت 13:00 روزهای 4 و8 و14و15/1/1393 تا ساعت 01:00 بامداد روزهای بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روزهای فوق تا 01:00 بامداد روزهای بعد، از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود
جاده فیروزکوه : تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 روز سه شنبه مورخ 27/12/92 تا ساعت 01:00 بامداد روز سه شنبه مورخ 5/1/1393 و از ساعت 06:00 روز پنج­شنبه 7/1/1393 تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 09/1/1393 و از ساعت 12:00 روز دوشنبه مورخ 11/1/93 تا ساعت 12:00 ظهرروز شنبه 16/1/93 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است جاده قدیم قزوین- رشت: ترددانواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 روز سه­ شنبه مورخ 27/12/92 تا ساعت 01:00 بامداد روز سه­ شنبه مورخ 5/1/1393 و همچنین از ساعت 12:00 روز پنج­شنبه 7/1/1393 تا ساعت 01:00 روز شنبه مورخ 9/1/1393 و از ساعت 12:00 روز دوشنبه مورخ 11/1/93 تا ساعت 08:00 روز شنبه مورخ 16/1/93 از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است جاده قدیم ساوه - همدان: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 روز سه­ شنبه مورخ 27/12/92 تا ساعت 01:00 بامداد روز سه­ شنبه مورخ 5/1/1393 و از ساعت 12:00 روز پنج­شنبه مورخ 7/1/1393 تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 9/1/1393 و از ساعت 12:00 روز دوشنبه مورخ 11/1/93 تا ساعت 12:00 ظهر روز شنبه مورخ 16/1/93 از ساوه تا سه راهی دخان وبالعکس ممنوع است جاده های اردبیل - آستارا ، اردبیل- سراب ، خلخال به اسالم و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء ‌حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7:00 0 تا ساعت 24:00 روزهای 1، 12،13، 14 و 15/1/93 در جاده های فوق ممنوع است جاده اردبیل - سرچم و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء ‌حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7:00 0 بامداد تا 24:00 روزهای 27، 28، 29/12/92 و همچنین روزهای 1، 12، 13، 14و 15/1/93 در جاده فوق ممنوع است جاده های مشهد - قوچان ،‌ مشهد- نیشابور و سبزوار و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 0700 بامداد تا ساعت 24:00 روزهای 27و 28و29/12/1392 و روزهای 1، 12، 13، 14و15/1/93 و همچنین از ساعت 07:00 تا 12:00 ظهر روز 16/1/1393 درجاده های فوق ممنوع می باشد جاده چمن بید - بجنورد- شیروان و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7:00 0 تا ساعت 24:00روزهای 27و 28و 29/12/1392 و روزهای 1و 12و 13و 14و 15/1/1393 و همچنین از ساعت 07:00 تا 12:00 ظهر روز 16/1/93 در جاده های فوق ممنوع است جاده های بانه - سقز- سنندج و مریوان- سنندج و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7:00 0 تا ساعت 24:00 روزهای 27و 28و 29/12/1392 و همچنین روزهای 1و 12و 13و 14و 15/1/1393 در محورهای فوق ممنوع است جاده  یزد - طبس و بالعکس: درتمامی جاده های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می­ شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می­ شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند جاده گلوگاه - گرگان- ‌جنگل گلستان - چمن بید و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7:00 0 تا ساعت 24:00 روزهای 27و 28و 29/12/1392 و 1و 12و 13و 14و 15/1/1393 و همچنین از ساعت 07:00 تا 12:00 ظهر روز 16/1/93 در محورهای فوق ممنوع است جاده های اصلی استان بوشهر: تردد انواع کامیونهای کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 07:00 روز سه­ شنبه 27/12/1392 تا ساعت 24:00 روز سه ­شنبه 5/1/1393 و همچنین از ساعت 07:00 روز سه­ شنبه 12/1/1393 تا ساعت 24:00 روز جمعه 15/1/1393 در جاده های اصلی استان بوشهر ممنوع است جاده های اصلی استان اصفهان: تردد انواع کامیونهای کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 07:00 روز سه ­شنبه 27/12/1392 تا ساعت 24:00 روز سه ­شنبه 5/1/1393 و همچنین از ساعت 07:00 روز سه­ شنبه 12/1/1393 تا ساعت 24:00 روز جمعه مورخ 15/1/1393 در جاده های اصلی استان اصفهان ممنوع است عبور مرور وسایل نقلیه سنگین ختا و با انواع کالا به غیر از حاملین مواد سوختی وفاسدشدنی در جاده های شریانی زیر از ساعت 07:00 بامداد مورخ 28/12/92 تا 22:00 مورخ 4/1/93 واز ساعت 0700 بامداد مورخ 11/1/93 تا ساعت 22:00 مورخ 15/1/93 ممنوع می باشد واز ساعت 22:00 تا 07:00 بامداد روز بعد در روزهای مذکور تردد این گونه وسایل مجاز است.
*دلیجان- میمه - اصفهان- شهرضا - آباده* آزادراه کنارگذر غربی اصفهان ( شهید کاظمی)* اصفهان- نایین- انارک- خور- طبس* اصفهان- کمربندی خمینی شهر - نجف آباد- داران- تاگودرز* کاشان- اردستان- نایین14* آزادراه معلم- آزادراه اصفهان- نطنز- کاشان- قم* شهرضا- سمیرم- یاسوج* اصفهان- زرین شهر- شهرکرد (تونل رخ) * پلیس راه- مبارکه - شهرضا* تیران- سامان * فولادشهر - نجف آباد * اصفهان- اردستان * دامنه - خوانسار -گلپایگان- خمین * محور پلیس راه (اصفهان- شیراز)- مبارکه- مجلسی- بروجن   جاده های گچساران - بهبهان ،گچساران- نورآباد و یاسوج- بابامیدان و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7:00 تا ساعت 24:00 روزهای 27و 28و 29/12/1392 و همچنین روزهای 1 و 12و 13 و 14 و 15/1/1393 در جاده های فوق ممنوع است جاده های سلفچگان- قم ، جاده قدیم کاشان - قم و جاده قدیم تهران-قم: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7:00 تا ساعت 24:00روزهای 4 و 5 و 13 و 14 و 15/1/1393 در جاده های فوق ممنوع است جاده بندرعباس- سیرجان و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7:00 0 تا ساعت 24:00 روزهای 27 و 28و 29/12/1392 و همچنین روزهای 1و12و13 و 14 و15/1/1393 در جاده فوق ممنوع است جاده سیرجان- بافت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء ‌حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 تا ساعت 24:00 روزهای 12و13 و 14 و 15/1/1393 در جاده فوق ممنوع است جاده ایذه- شهرکرد و بالعکس: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 تا ساعت 24:00روزهای 26و 27و 28و 29/12/1392 و همچنین روزهای 1و 2 و 3 و 4 و 12و13و 14و 15/1/1393 در جاده فوق ممنوع است جاده های زابل- زاهدان، زاهدان - نهبندان، زاهدان - خاش: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15:00 تا 21:00 روزهای 27و 28و 29/12/1392 و همچنین روزهای 1و 7 و 8 و 14و 15/1/1393 از جاده های فوق ممنوع است تردد انواع تریلر و کامیون به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 05:00 تا 22:00 روز چهارشنبه مورخ 13/1/93 از کلیه جاده های اصلی استان سیستان و بلوچستان ممنوع است  محدودیتهای جابجایی محمولات ترافیکی: جابجایی محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راههای اصلی برون شهری کشور از روز سه­شنبه مورخ 27/12/1392 تا پایان روز سه­ شنبه مورخ 5/1/1393و همچنین از روز سه­ شنبه مورخ 12/1/1393 تا پایان روز جمعه مورخ 15/1/1393 ممنوع است، شایان ذکر است برای روزهای 6و7و9و10و11/1/93 صرفاً برای محمولات ترافیکی اضطراری دارای ضرورت ملی، حسب تشخیص مرجع صادر کننده مجوز عبور محموله صادر می شود جاده هایی که ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه باربری در آنها صورت می­ گیرد ، رفت وآمد وسایل نقلیه مذکور از ساعت 24:00 تا 07:00 روز بعد در این گونه جاده ها مجاز است ، مگر اینکه به علت معاذیر فنی و ترافیکی و با تشخیص رئیس قرارگاه پلیس راه استان امکان تردد وسایل نقلیه باری در یک محور و یا محورهایی موقتاً مقدور نباشد ورود کلیه خودروهای ترانزیت حمل مواد سوختی به داخل کشور از روز سه­ شنبه مورخ 27/12/1392 تا ساعت 07:00 روز سه­ شنبه 5/1/1393 و همچنین از ساعت 01:00 روز 12/1/1393 تا ساعت 24:00 روز جمعه 15/1/93 ممنوع است. مضافاً به اینکه خودروهای مذکور در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال 1393 صرفاً در ساعات روز، مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود و وسایل نقلیه مذکور از مقررات مندرج در ردیف 2 بند الف- کلیات (درصفحه یک) و ردیف 22 مستثنی می­ باشند 46282



چهارشنبه 13 فروردین 1393 - 13:56:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن