تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814784885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف سمیرمی ها را خانه نشین کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف سمیرمی ها را خانه نشین کرد سمیرم ، اصفهان - ایرنا - بارش برف و باران رحمت همزمان با روز طبیعت، مردم سمیرم در جنوب استان اصفهان را خانه نشین کرد.


بارش برف همراه با باران بهاری که از شامگاه گذشته در سمیرم آغاز شده و همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف به حدود پنج سانتیمتر رسیده است.
بارش علاوه بر خوشحالی کشاورزان و باغداران این شهرستان سرسبزی و طراوت دوباره طبیعت، پر آب شدن چشمه ها و رودخانه ها و سربر آوردن و رویش بهارانه علف های کوهی را به دنبال دارد.
میزان بارندگی در این مدت در سمیرم به افزون بر 24 میلیمتر رسیده و بارش برف ارتفاعات سمیرم و رشته کوه دنا را سفیدپوش کرده است.
اداره هواشناسی اعلام کرده که بارندگی تا فردا ادامه می یابد و جمعیت هلال احمر نیز از احتمال جاری شدن سیلاب در حاشیه رودخانه ها بویژه در منطقه پادنا در جنوب سمیرم و حاشیه زاگرس خبر داده است.
شهرستان سمیرم با پنج هزار و 224 کیلومتر مربع مساحت در محدوده زاگرس مرکزی در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
ت/7147/607/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن